fostervand eller udflåed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.301 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

vingummibamse

ja har godt set at der er oprettet en del andre af de her tråde..

men jeg spøger altså lige hehe..

det siver ud af mig og ja undskyld detaljerne men det lugter af sæd..  og vi har altså ikke haft sex i over en uge..

og har hele dagen haft utrolig mange plukveer ikke noget reglmæssigt eller noget...

men kan de finde ud af det med det samme inde på fødegangen om det er fostervand.. og hvis det ikke er for jeg så lov til at komme hjem igen med det samme eller beholder de mig til i morgen..:?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

LotteN

det tør jeg desværre ikke svare på /kan jeg ikke. Men jeg synes du skal fatte telefonen og ringe til fødegangen.

Heller en gang for meget eller en gang for lidt...

Anmeld

1. oktober 2010

Ann.

Det er meget normalt at have vandet udflåd i en graviditet - eller måske du er kommet til at tisse lidt i bukserne? Det er jo også normalt nok.

Men jeg synes at hvis du er i tvivl - så ring til FG, heller en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

1. oktober 2010

AnnetteG

vingummibamse skriver:

ja har godt set at der er oprettet en del andre af de her tråde..

men jeg spøger altså lige hehe..

det siver ud af mig og ja undskyld detaljerne men det lugter af sæd..  og vi har altså ikke haft sex i over en uge..

og har hele dagen haft utrolig mange plukveer ikke noget reglmæssigt eller noget...

men kan de finde ud af det med det samme inde på fødegangen om det er fostervand.. og hvis det ikke er for jeg så lov til at komme hjem igen med det samme eller beholder de mig til i morgen..:?

Til fødselsforberedelse fik vi at vide af en jordmoder, at hvis udflådet "lugter godt" så kan det være fostervand, det skulle nemlig lugte lidt af baby

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

TrineLærke skriver:

Det er meget normalt at have vandet udflåd i en graviditet - eller måske du er kommet til at tisse lidt i bukserne? Det er jo også normalt nok.

Men jeg synes at hvis du er i tvivl - så ring til FG, heller en gang for meget end en gang for lidt.

var også min første tanke men det lugter bare slet ikke af tis..

nååh har læst i andre tråde at man skal kunne fylde et bind på en time.. så nu har jeg taget bind på så må jeg se tiden and..

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

AnnetteG skriver:

Til fødselsforberedelse fik vi at vide af en jordmoder, at hvis udflådet "lugter godt" så kan det være fostervand, det skulle nemlig lugte lidt af baby

ved ikke om det lugter godt..

men det lugter ikke som udflåede klamt hvis det gir mening...

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

Ville ringe med det samme hvis jeg var dig, når du kun er 27+0 er det alt for tidligt for den lille at komme, og så er det bare om at reagere hurtigt.

Mht. til det med at fylde et bind på en time, har du jo slet ikke så meget fostervand som hvis du var gået til termin? Så der gælder vel ikke det samme?

Skyyynd dig at ringe - hellere en gang for meget, de sender dig højst hjem igen..

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

Trolde_mor skriver:

Ville ringe med det samme hvis jeg var dig, når du kun er 27+0 er det alt for tidligt for den lille at komme, og så er det bare om at reagere hurtigt.

Så skyyynd dig at ringe - hellere en gang for meget, de sender dig højst hjem igen..

hov tiden går så hurtigt jeg ikke har fået rettet.. er uge 30+0 men ja stadig for tideligt...

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

vingummibamse skriver:

hov tiden går så hurtigt jeg ikke har fået rettet.. er uge 30+0 men ja stadig for tideligt...

Arh okay, men ja, den lille skulle gerne bliver derinde lidt endnu Men ja, du må også huske at man jo normalt skal ligge sig ned hvis vandet går og barnet ikke ligger klar..

Anmeld

1. oktober 2010

Ann.

vingummibamse skriver:

var også min første tanke men det lugter bare slet ikke af tis..

nååh har læst i andre tråde at man skal kunne fylde et bind på en time.. så nu har jeg taget bind på så må jeg se tiden and..

Som trolde_mor siger, så gælder ikke helt de samme regler for dig da du ikke er så langt henne, så hvis du har en anelse om at det er fostervand, så ring hellere.

Men giv lige en update når du har snakket med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.