Vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Plysbjørnen

Vil lige høre om det bare er mig der er en torsk, men seriøst jeg er ikke for go' til at huske og give min lille trold vand i løbet af dagen:$... Hvad gør i for at huske det??? Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Anja

Selvom Elias sagtens kan drikke af alm kop så har jeg indkøbt et par tudkopper som jeg så bruger i løbet af dagen. Han har stort set altid en kop med vand - og nogle gange saftevand stående et sted, hvor han selv kan nå. Han drikker rigtigt meget i løbet af en dag, specielt når det er så varmt.

Det er ikke helt alm tudkopper, men sådan nogle med en fordybning i tuden så der ikke løber ret meget ud, hvis han vender den på hovedet.

Anmeld

28. juli 2008

bette

hmm tja her klare mikkel at minde mig på det.. han "beder" selv om det..

hvis han får fat i en flaske så forsøger han at drikke af den.. og så ved jeg han er tørstig.. ellers brokker han sig indtil jeg giver ham noget vand.. hehe.

men han drikker generelt mere eller mindre konstant.. også i løbet af natten.. men det er fint nok for så ved jeg han får væske nok..

egentlig er jeg bedre til at give min søn vand end mig selv(?)

Anmeld

28. juli 2008

Kaufie

Her har vi også en tud-kop til at stå fremme med vand, så William selv kan tage eller række ud efter den. Ellers drikker han rigtig meget både før og efter et måltid - og lidt ind imellem mens vi spiser. Jeg tilbyder ham altid inden han skal sove og når han kommer op igen.

Anmeld

28. juli 2008

Mikkelmusen

Her er det vand ved måltiderne, mellemmåltider, vand før og efter lur og når hun selv rækker ud efter koppen.

Anmeld

28. juli 2008

Lise

Simon beder ikke selv om det, men jeg synes at vi er ret gode til begge to at tilbyde ham vand ofte i løbet af de varme dage :)

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Jeg er heller ikke god til det, men det er nok også fordi jeg ikke selv er god til at drikke i løbet af dagen. Og så kan jeg ikke så godt drikke vand da jeg "gylper" af det. Men min mand er heldigvis okay god til at huske på det. Og til maden kan Oliver sagtens tømme 2-3 glas væske.

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Her har han en drikkedunk, som står så han selv kan gå over at tage når han er tørstig - den er også rigtig god at have med på tur.

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

okay... Må se om vi kan finde en løsning, for hun kan ikke finde ud af at drikke selv, men det må vi vel bare prøve at lære hende... og så håbe at koppen ikke skal bankes for meget (ned i bordet)...

Betina

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Her har vi tudkopper og vandflasker alle vegne, så Stella råber selv op hvis hun får øje på dem og er tørstig :)

Her er det mig der har et problem med at få nok væske i løbet af dagen - Kan gå en helt dag hvor jeg kun har drukket en kop te til morgenmaden (Fuck, jeg lyder som en mormor :$)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.