vupti så blev det 1. okt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Christina31

Det var også min første tanke i morges - VILDT!!!!! at vi nu har 1. oktober.

Det er helt utroligt, at fødslen nu kan gå i gang hvornår som helst. Det er faktisk min tanke hver aften, jeg går i seng - mon det bliver i nat.

Jeg skal have et pks mandag d. 11. oktober, men jeg håber virkelig, at fødslen bare vil gå i gang af sig selv inden.  Er ret bekymret for, at jeg nok skal i fuld nakose, så det vil være dejligt, hvis det hele pludselig skal gå hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

det er altså ikke fordi jeg prøver at sidde på al vestøvet! jeg deler gerne, jeg tror alligevel denne her baby helt har ombestemt sig! jeg tror ikke jeg føder før Jules og hun har jo termin imorgen  og ellers har jeg en krejleraftale med Misslea om at vi føder inden næste weekend....er der flere der skal være med i den??

Den gad jeg faktisk godt at være med i.. Men er kun 37+3 på næste fredag, så lillemanden må godt blive derinde lidt endnu, selvom jeg er ved at være ret så utålmodig!

Hvis der så kun er én af jer der føder, står der så noget på højkant?  Måske man skulle lave en væddemålsordning så man kunne stemme på hvem der fødte hvornår

Anmeld

1. oktober 2010

Assi

Ny terminsliste:

Tjuhl - 13. oktober

Assi - 15. oktober

Gylli- 24 oktober

TK - 26 oktober

Anmeld

1. oktober 2010

oo

T.K. skriver:

Den gad jeg faktisk godt at være med i.. Men er kun 37+3 på næste fredag, så lillemanden må godt blive derinde lidt endnu, selvom jeg er ved at være ret så utålmodig!

Hvis der så kun er én af jer der føder, står der så noget på højkant?  Måske man skulle lave en væddemålsordning så man kunne stemme på hvem der fødte hvornår

haha, vi har vist ikke overvejet situationen særlig nøje, vi blev bare enige om at slå hånd på at føde SNART  men 37+3 så kan du jo også sagtens føde uden det gør noget!!

Anmeld

1. oktober 2010

fit_fys

Tjuhl skriver:

haha, vi har vist ikke overvejet situationen særlig nøje, vi blev bare enige om at slå hånd på at føde SNART  men 37+3 så kan du jo også sagtens føde uden det gør noget!!

Ja, det er rigtigt, men jo tættere på terminen des bedre  Men IIHH hvor er det spændende og IIHH hvor kan jeg ikke vente!  Men det er dejligt at tænke på at han er mere eller  mindre "færdigbagt" og egentlig gerne må begynde at søge mod udgangen

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Tjuhl skriver:

det er altså ikke fordi jeg prøver at sidde på al vestøvet! jeg deler gerne, jeg tror alligevel denne her baby helt har ombestemt sig! jeg tror ikke jeg føder før Jules og hun har jo termin imorgen  og ellers har jeg en krejleraftale med Misslea om at vi føder inden næste weekend....er der flere der skal være med i den??

Den vil jeg gerne hoppe med på, men det er desværre ikke op til mig. Har taget 5 kg på. på en lille uge. Både mine hænder og ben er som modellervoks. Man kan trykke ned i, og baby er ved at runde 3000g. Er så bange for at ligne en blåhval mere end jeg allerede gør

+ 18kg siger den pludseligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Gyllibik skriver:

Den vil jeg gerne hoppe med på, men det er desværre ikke op til mig. Har taget 5 kg på. på en lille uge. Både mine hænder og ben er som modellervoks. Man kan trykke ned i, og baby er ved at runde 3000g. Er så bange for at ligne en blåhval mere end jeg allerede gør

+ 18kg siger den pludseligt.

åh har du fået vand i kroppen? det stinker!

men må jeg lige sige, at du er SUPERsmuk på det billede!! Vand i kroppen, utålmodighed og ekstra kg = baaaaah, man kan ikke tage den indre lykkeglød fra en højgravid kvinde

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Tjuhl skriver:

åh har du fået vand i kroppen? det stinker!

men må jeg lige sige, at du er SUPERsmuk på det billede!! Vand i kroppen, utålmodighed og ekstra kg = baaaaah, man kan ikke tage den indre lykkeglød fra en højgravid kvinde

Har samlet rigtig meget væske desværre. Skal til kontrol hver uge, for der er bekymring om begyndende svagerskabsforgiftning Men heldigvis er der ikke noget.

Taak, dejligt med søde ord, selvom det er MEGET svært at tage dem til sig. Mit ansigt er ekstrem hævet.

Må nok bare ligeså pænt vente på at det bliver min tur.

Hvordan går det egentligt med dig? Er det gået helt standby?

Anmeld

1. oktober 2010

JacobsMoar

Tjuhl skriver:

Jeg vil gerne være med i jeres deal.. Fy for pokker hvor vil jeg gerne have ham ud nu.. JM skønnede til 3400 g. i tirsdags.. Det er altså noget af en kampvægt 2½ uge før termin  

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Bromberg skriver:

Jeg vil gerne være med i jeres deal.. Fy for pokker hvor vil jeg gerne have ham ud nu.. JM skønnede til 3400 g. i tirsdags.. Det er altså noget af en kampvægt 2½ uge før termin  

øøøøj! ja, så er du lovlig med i gruppen!!! min er skønnet til 3100 gram her 38+2...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.