vupti så blev det 1. okt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.480 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Siber

også de damer så er det bare at gå igang med at føde!!!

Jeg selv er ved at være lidt utålmodig denne 3. gang, jeg er pænt træt af at være rund og uhandy, have ondt i maveskindet og i bækkent!

Mine tøsers kommentar er også, mor når baby kommer ud, så kan du cykel, nå ned til jorden, løbe, hoppe, ligge ned og lege, gå til stranden osv osv

så ja, jeg glæder mig!

det blev så lige til lidt ynk fra mig!

og veee støv til jer der snart skal eller vil i gang med at føde!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

oo

jaaaaa! det første jeg tænkte imorges var "1. oktober, så er der bare ikke længe til uanset hvad!"

der er jo allerede nogen der har født og nogle der er optræk til, iiiiiih! jeg glæder mig til at se alle oktoberbabyerne  vestøv til ALLE!!

Anmeld

1. oktober 2010

Assi

Ja, nu er nedtællingen ved at være til at holde ud Og dog - jeg er ret utålmodig og frygter jeg skal gå en hel måned endnu (orker det VIRKELIG ikke)

Men spændende hvem den næste bliver.. - vi skal jo faktisk ha opdateret terminslisten til en fødselsliste.

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

Wuuuppppssss, det er jo denne måned af alle måneder vi er sat til. Ihhh bliver så spændende. Pøj pøj til os alle.

Tjhul, tager du ik alt vestøven til dig? Du må lige løsne ballerne  Abrakadabra wupti wup, pling. (Masser af den bedste vestøv-.)

Anmeld

1. oktober 2010

Anja

Ja, uha, nu begynder det for alvor her i oktobergruppen

Jeg glæder mig til på tirsdag, dagen for pks!! Vildt, at jeg snart skal se vores lille datter

Anmeld

1. oktober 2010

fit_fys

Ih, hvor er det altså sindssygt snart vi skal se vores bebser! Det er så vildt! Men føler der er længe til alligevel.... termin 26. okt...

Ny terminsliste:

TK - 26 oktober

Kom glad!

Anmeld

1. oktober 2010

Gyllibik

T.K. skriver:

Ih, hvor er det altså sindssygt snart vi skal se vores bebser! Det er så vildt! Men føler der er længe til alligevel.... termin 26. okt...

Ny terminsliste:

TK - 26 oktober

Kom glad!

Ny terminsliste:

Gylli- 24 oktober

TK - 26 oktober

Kom glad!

Anmeld

1. oktober 2010

Christina31

Ny terminsliste:

Christina28 - 11 oktober  (PKS)  

Gylli- 24 oktober

TK - 26 oktober

Kom glad!

Anmeld

1. oktober 2010

oo

Gyllibik skriver:

Ny terminsliste:

Gylli- 24 oktober

TK - 26 oktober

Kom glad!

Ny terminsliste:

Gylli- 24 oktober

TK - 26 oktober

Tjuhl - 13. oktober

Anmeld

1. oktober 2010

oo

det er altså ikke fordi jeg prøver at sidde på al vestøvet! jeg deler gerne, jeg tror alligevel denne her baby helt har ombestemt sig! jeg tror ikke jeg føder før Jules og hun har jo termin imorgen  og ellers har jeg en krejleraftale med Misslea om at vi føder inden næste weekend....er der flere der skal være med i den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.