Sofie har været en bandit i dp i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Helle30

Jeg hentede Sofie i dp for et par timer siden, og dp'en fortalte mig, at Sofie i dag har været en bandit. Pigen har forelsket sig i en bil (sådan én hun kan køre på). Dp'en har to, men det er kun den store med tag på, Sofie synes dur til noget. Problemet er, at hun i dag fik så meget ejerfornemmelse over bilen, at de andre børn (3 ældre drenge) blev jaget væk, hvis de nærmede sig og også ville lege med bilen. Hun brølede truende af dem og viftede ud efter dem med hånden. Den ene af drengene, en meget forsigtig og stille én, var blevet så bange for hende, at han holdt sig væk. Selvom jeg godt kan se det komiske i, at hun står dér og brøler og vifter med den ene arm (den anden skal hun jo holde fast med for ikke at vælte), så mener jeg ikke, hun have lov til at erfare, at det er sådan man får sin vilje - og det fik hun heller ikke. Dp'en havde simpelthen fjernet hende fra bilen, så drengene kunne komme til. Det er jeg rigtig glad for, at hun gjorde, og det sørgede jeg for at fortælle hende. Hele vejen på indkøb og i bilen hjem har jeg grublet over det. Ja, jeg ved s'gu da godt, det er en bagatel, og jeg bare skal vente til den dag, hun bliver taget i at ryge bag buskene eller vil have en tatovering i panden. Synes alligevel, at der ligepludselig kom en hel ny dimension på det dér med opdragelse. - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

bette

eller vil have en tatovering i panden.8D8D

hehe sikke da en bisse du har dig.. hehe men sådan er de fleste børn vel.. lige indtil man kan lære dem at man godt kan dele..

har du øvet versægo(stave?) og taaaak legen med hende? måske det kunne hjælpe lidt..

tror også jeg ville være glad hvis dp tog mikkel væk hvis han ligefrem stod og brølede og viftede med den ene arm.. haha kunne lige forstille mig det.. altså de kære børn..

ej kan slet ik lade være med at grine nu.. 8D8D8D

heidi hvis søn lige er kravlet op på værktøjskassen.. med en bamse i den ene hånd.. åhh gud og drengen har lige lært at gå ordentligt. sygt8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.