Navn til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. oktober 2010

Anja

Altså vi har jo de sidst 2 - 3 mdr haft besluttet, at lillesøster i maven skulle hedde Agnes. Alle der har spurgt til navn har fået at vide, at hun skal hedde Agnes, ungerne har omtalt baby som Agnes osv.

Ud af det blå siger manden så pludselig i går, at han egentligt tror, at han har ombestemt sig og ikke vil have hende til at hedde Agnes alligevel  - nu føler han pludselig at navnet er tungt og kedeligt

Nåh, men efter lidt snakken frem og tilbage endte det med, at lillesøster nu måske skal hedde Nova i stedet for.

Alle omkring os vi tror, vi er blevet tossede. Ingen som i INGEN har sagt noget positivt om navnet Agnes, men alle har da vist vænnet sig til det, men Nova, det tror jeg de får endnu vanskeligere ved at sluge  Og selvom det er mandens forslag, så vil ALLE tro, at det er mig, der har fundet på det .....

Kender ingen, der hedder Nova udover BMs skønne datter.

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Mary

Jeg synes at Nova er et skønt og rigtig feminint navn  Det kan jeg godt forstå hvis I vælger.

Anmeld

1. oktober 2010

bette

jeg synes i skal vælge det i bedst kan lide.. når banet først har fået et navn kan det jo ikke hedde andet  

Anmeld

1. oktober 2010

Louise mortil4

bette skriver:

jeg synes i skal vælge det i bedst kan lide.. når banet først har fået et navn kan det jo ikke hedde andet  

enig her og kan godt li begge navne

Anmeld

1. oktober 2010

Anja

Selvfølgelig vælger vi det VI bedst kan lide, men føler mig bare helt fjollet ved at have kaldt baby ét navn så længe og så skifte mening her 4 (FIRE!) dage før hun kommer til verden

Men lige nu tror jeg, at det ender med Nova   -  men intet er sikkert

Anmeld

1. oktober 2010

Tynen

Jeg synes at det er SÅ fedt et navn og stod faktisk på min førsteplads over navne til Stella.
Desværre vedlagde manden veto og besluttede at hun skulle hedde Stella.

Go for it!!

Anmeld

1. oktober 2010

linemus

Jeg synes også, Nova er et dejligt navn. Er sikker på hun bliver lige sådan en, som I vælger at kalde hende Ja, det kan da godt virke mærkeligt nu, hvor I har kaldt hende noget andet, men så længe hun ikke er født endnu, så kan man jo ændre mening. Det var værre, hvis hun var 3-4 mdr.

- Line

Anmeld

1. oktober 2010

Siber

jeg kan også rigtig godt lige begge navne.

Knus Siber, der er lidt blank for navne til vores baby. Vi har ikke navnet, men nogen vi godt kan lide!

Anmeld

1. oktober 2010

Marco2

Anja skriver:

Selvfølgelig vælger vi det VI bedst kan lide, men føler mig bare helt fjollet ved at have kaldt baby ét navn så længe og så skifte mening her 4 (FIRE!) dage før hun kommer til verden

Men lige nu tror jeg, at det ender med Nova   -  men intet er sikkert

Kommer hun allerede om 4 dage?? shitti tiden går stærkt...

Synes manvet Nova er fint og så længe hun ikke er kommet ud endnu er det vel ikke noget problem?

Vi havde et hold venner som sagde deres dreng hed viktor, men da han så var kommet ud og de havde lært ham at kende, lavede de det om til Frederikefter nogle uger. Det var lidt mærkeligt i starten, for man var jo lige begyndt at "kende" ham som Viktor, så i starten kom vi til at sige forkert. Men nu hedder han kun Frederik, og kan ikke hedde andet

Ag

Anmeld

1. oktober 2010

..

Syntes det er et super navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.