Hjælp med at berolige mig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Trolde_mor

Zafir skriver:

Min veninde f´ødte med Susanne. Det var hun rigtig glad for.

Jeg er sikker på de kender en god zoneterapeud

Har lige prøvet at sende en mail, jeg håber de svare på imorgen. Har også læst nogle fb'er hvor de bare har været super glade for dem begge, og de billeder de har fra fødsler de har været med til, viser også bare glade forældre under fødslen og en god stemning

Ihh glæder mig rigtig meget til fødslen, og tror virkelig den bliver fantastisk, hvis jeg føder hjemme

Og din fødsel gjorde bare at jeg glæder mig endnu mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Low

Trolde_mor skriver:

Skulle du have født hjemme?

Nej dog ikke 

Anmeld

1. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Trolde_mor skriver:

Har lige prøvet at sende en mail, jeg håber de svare på imorgen. Har også læst nogle fb'er hvor de bare har været super glade for dem begge, og de billeder de har fra fødsler de har været med til, viser også bare glade forældre under fødslen og en god stemning

Ihh glæder mig rigtig meget til fødslen, og tror virkelig den bliver fantastisk, hvis jeg føder hjemme

Og din fødsel gjorde bare at jeg glæder mig endnu mere

Jeg er da bare helt fuldstændig sikker på at du får en super mega fantastisk fødsel

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

Zafir skriver:

Jeg er da bare helt fuldstændig sikker på at du får en super mega fantastisk fødsel

Awww.... tak

Anmeld

1. oktober 2010

Corn

Her var situationen lige omvendt. Jeg var bange for at det skulle ske før 37+0, for så ville min hjemmefødsel ryge i vasken.

Men mon ikke bebs nok skal smutte ud, inden du når 42+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.