Se min søns væg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

L.J.L

Karina84 skriver:

WAU det er da bare rigtig flot!

Vi går selv og snakker om at der skal males noget lignende på børneværelset med noget landskab, dyr og træer og loftet skal være lyseblå med skyer. Det bliver mig der skal igang med at svinge penslen og være kreativ, ret så spændende.

Dejligt med lidt inspiration

Tak, glæder mig til at se din væg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

L.J.L

SanneBoe skriver:

Hoooold da op, det flot!

Hvis du nogenside kommer forbi mit hjem, skal jeg nok stå klar med en pensel og en klat maling til dig

tusind tak Så overnatter jeg også lige en uge eller to imens

Anmeld

30. september 2010

Mor-til-asta-09

linselouise skriver:

Ihh så fandt jeg da lige penslerne frem! Der mangler lidt dyr, evt. en giraf og en zebra, men de må komme hen ad vejen. Er så stolt af min væg

Hold da op hvor er det flot.. gad godt man selv var så kreativ..

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

forældre-til-Asta skriver:

Hold da op hvor er det flot.. gad godt man selv var så kreativ..

Tark

Anmeld

30. september 2010

elluL

Hold da helt op søde, hvor er det bare helt vildt flot :O Hvor er du bare super dygtig! Gid jeg kunne male sådan.

Forresten må hoppe fra med de bukser, øv øv! Men har besluttet mig for at når vi kommer hjem fra ferie, så hedder den slank! Nu skal det sidste mave altså væk, + der skal strammes lidt op!

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

lullebulle skriver:

Hold da helt op søde, hvor er det bare helt vildt flot :O Hvor er du bare super dygtig! Gid jeg kunne male sådan.

Forresten må hoppe fra med de bukser, øv øv! Men har besluttet mig for at når vi kommer hjem fra ferie, så hedder den slank! Nu skal det sidste mave altså væk, + der skal strammes lidt op!

Tak søde Louise

Det forstår jeg godt med de bukser, også risikabelt at købe bukser nu, hvis du ikke er i din ideal-vægt, for så kommer du bare til at ende med ikke at kunne passe dem lige pludselig. Det var det der skete for mig

Anmeld

30. september 2010

<3

Jamen jeg har sagt det før og vil gerne sige det igen!

Du er så dygtig, kreativ og kunstnerisk!

skønt at se de ting du laver!

Og glæder mig til at høre om hvor I skal flytte hen?

Anmeld

30. september 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Jamen jeg har sagt det før og vil gerne sige det igen!

Du er så dygtig, kreativ og kunstnerisk!

skønt at se de ting du laver!

Og glæder mig til at høre om hvor I skal flytte hen?

Arh tak Kirsten, det varmer jo

Ja, jeg glæder mig også til at høre hvor vi skal flytte hen (Det bliver nok først til næste år, hvis alt går efter vores hoved. Og så bliver det ikke længere væk end jeg kan tage det offentlige ind til byen på kort tid. )

Anmeld

30. september 2010

TbCp

FANTASTISK!!!

Anmeld

30. september 2010

elluL

linselouise skriver:

Tak søde Louise

Det forstår jeg godt med de bukser, også risikabelt at købe bukser nu, hvis du ikke er i din ideal-vægt, for så kommer du bare til at ende med ikke at kunne passe dem lige pludselig. Det var det der skete for mig

Det var da så lidt! Det er bare virkelig flot!

Ja lige præcis, men de er ellers fede. Når nu vil jeg lukke kuffertterne og gøre det sidste klar, og så rejser vi sørme til Mallorca imorgen Iiih hvor bliver det skønt.

Ha det godt så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.