Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
serinasmor skriver: hold da op hvor ser det bare godt ud ... så kreativ du er ... er det frihånd eller har du brugt skabeloner ??
hold da op hvor ser det bare godt ud ... så kreativ du er ... er det frihånd eller har du brugt skabeloner ??
Tusind tak Det er frihånd, med lidt inspiration fra nettet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Tusind tak Ja bare ærgerligt man ikke kan tage den med når man flytter
Tusind tak Ja bare ærgerligt man ikke kan tage den med når man flytter
ja det er lidt træls.
har også malet et japansk kirsebær træ på min datters værelse. tog mega lang tid, så tror aldrig jeg skal flytte
Amso skriver: Hold da K*** det er flot..!.. Den væg skal han nok blive glad for....
Hold da K*** det er flot..!..
Den væg skal han nok blive glad for....
Ihh tak, ja han har allerede været henne og pille, men han er nu nok for lille nu
misslea skriver: Aaarrrrmen altså Lise..... den er da FOR VILD!!!!! Du har da verdens heldigste søn, der har en SÅ kreativ mor.... waaaau manner!!!! Hvem der dog bare havde de evner... heheh fra Lea
Aaarrrrmen altså Lise..... den er da FOR VILD!!!!!
Du har da verdens heldigste søn, der har en SÅ kreativ mor.... waaaau manner!!!!
Hvem der dog bare havde de evner... heheh
fra Lea
Årh tak søde dig
linselouise skriver: Tusind tak Det er frihånd, med lidt inspiration fra nettet
bliver jo helt misundelig
Holda op! Den er godt nok flot!
dorthemus skriver: Det er jo super flot og meget kreativt...din søn må være ellevild.
Det er jo super flot og meget kreativt...din søn må være ellevild.
tak ja han forstår det jo ikke helt endnu men han har pillet lidt på det
Millefrisch skriver: Holda op! Den er godt nok flot!
ihh tak er også glad for den
serinasmor skriver: bliver jo helt misundelig
det kan alle lave, det kræver bare tålmodighed, så bare i gang med dig
linselouise skriver: ihh tak er også glad for den
Det kan jeg da godt forstå! Jeg ville da ønske jeg havde dit talent. Men jeg er nu ik særlig god til hverken tegne eller male.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128