Hvordan er stemningen for et Kbh/Sjælland/Øerne babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2008

Lise

Jeg forslår i øvrigt d. 17. august...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Anja

Jeg er også frisk på ideen :)

Men synes også der er lidt langt fra Slagelse og helt ned til Helle :S

Anmeld

28. juli 2008

Helle30

Anja skriver:

Jeg er også frisk på ideen :)

Men synes også der er lidt langt fra Slagelse og helt ned til Helle :S

Intet problem! Jeg kører gerne til Slagelse:D

Anmeld

28. juli 2008

Ny mor

Helle30 skriver:

Mie Albrecht skriver:

Er der en der ligger hus til??

Jeg kunne da sagtens lægge hus til, men hvis der er nogen, der bor lidt mere i midten af det hele, ville det måske være mere rimeligt for "havnerne".

- Helle

Hvor skønt, Helle, du er frisk på at lægge hus til, men kunne det ikke være rarest, hvis det var "en i midten", så vi får så mange som muligt med? Kom nu tøser, hvis i vil med og ikke køre til Falster, så læg hus til, vi kan alle tage noget med, så det bliver nemt - og hyggeligt ;)

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Nej ikke den 17. august... der er jeg i Jylland :D

Jeg er frisk... og Slagelse ville være helt perfekt... men kører gerne til Roeland :D

Anmeld

28. juli 2008

Helle30

Birgitte (ny mor) skriver:

Helle30 skriver:

Mie Albrecht skriver:

Er der en der ligger hus til??

Jeg kunne da sagtens lægge hus til, men hvis der er nogen, der bor lidt mere i midten af det hele, ville det måske være mere rimeligt for "havnerne".

- Helle

Hvor skønt, Helle, du er frisk på at lægge hus til, men kunne det ikke være rarest, hvis det var "en i midten", så vi får så mange som muligt med? Kom nu tøser, hvis i vil med og ikke køre til Falster, så læg hus til, vi kan alle tage noget med, så det bliver nemt - og hyggeligt ;)

Jeg er græsk-katolsk mht. hvor jeg skal køre hen, eller om jeg skal lægge hus til. Jeg vil bare gerne møde nogle (flere) julimødre, og Sofie vil gerne møde nogle flere af de bebser, jeg altid fabler om.
- Helle

Anmeld

29. juli 2008

Susan1978

Jeg lægger jo også gerne hus til, men kører ligeså gerne land og rige rundt for at se jer og jeres super lækre bebser..

Susan som kan den 23/8 30/8 6-7/9 13/9 20-21/9 og hele okt, på nær den 4 hvor vi skal mødes med jyderne... :P

Anmeld

29. juli 2008

Mie A

Jeg kan den 24, 30 og 31 august og den 7, 13, 20, 21, 28 september og hele oktober.

Knus Mie

Anmeld

29. juli 2008

Siber

ja det lyder hyggeligt, Johanna og jeg vil da også gerne være med!

Måske vi kan ligge hus til, vi bor i Faxe Ladeplads, men jeg skal lige tænke lidt mere, for så meget plads har vi hellere ikke!

Jeg har været på job fra 06 til 20 i dag, så jeg er meget bustet!

Vi snakkes
Knus Siber

Anmeld

29. juli 2008

Lise

Jeg er lige ved at lave en oversigt over hvem der kan hvilke datoer - indtil videre har jeg kun mig selv, Mie og Susan på den, men hvis i vil have indflydelse på hvilken dato det bliver, så skriv hvornår i kan i aug og sep - og ikke mindst; hvornår i IKKE kan :) Så tager vi den dag hvor flest kan (hvis jeg altså kan den dag ;) )

Kan i den 30. august? For det kan Susan, Mie og jeg :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.