Min første kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Karo

Igår var jeg på mit første kagekursus i specialkøbmanden i rødovre og fik lavet denne kage. Jeg har aldrig arbejdet med fondant før, så syndes selv resultatet blev okay. Men kan godt se at der er lang vej igen før jeg når op på jeres nivau.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

Natascha

Den er da super flot af og være den første kage...

Anmeld

30. september 2010

Snefnug1984

Hold da op en flot første kage du der har lavet Og skide flot sørøver - det klarer du nu bedre end mig hehe

Anmeld

30. september 2010

MoarTNoah

Karo skriver:

Igår var jeg på mit første kagekursus i specialkøbmanden i rødovre og fik lavet denne kage. Jeg har aldrig arbejdet med fondant før, så syndes selv resultatet blev okay. Men kan godt se at der er lang vej igen før jeg når op på jeres nivau.

Altså skide flot.. din pirat er da super flot!

Jeg har lavet riiigtig mange kager, men kan sgu stadig ikke finde ud af at modelere mennesker eller bamser, har kun haft held med 3 dyr.. og de tog alt for mange timer! Så SKIDE flot altså!

Anmeld

30. september 2010

LotteN

ej hovr er den bare super flot.

Er godt nok imponeret over manden, når det er første gang. Det har jeg endnu ikke turde begive mig ud i

Anmeld

30. september 2010

mullesmith2

Ej hvor er den sej

Anmeld

30. september 2010

Dot D

Vildt god pirat og rigtig flot første kage.... Du er altså lige sprunget et par(eller flere) niveauer over

Anmeld

30. september 2010

Diana...

Ej den er bare mega flot i sær piraten vild det først forsøg. 

Anmeld

30. september 2010

Karo

Hvor er i bare søde.

Anmeld

30. september 2010

MoarTil4

Jeg synes godt nok, at det er en rigtig flot 1.gangs-kage du har lavet der......wow siger jeg bare.

Jeg har selv prøvet at lege i køkkenet med fondant og det er ganske rigtig ikke nemt. Min første kage med fondant så ikke tilnærmelsesvis så flot ud , så tillykke med det flotte resultat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.