Babyhulen 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Maja88

super fin mave du har dig der....

men så kan det være du kan hjælpe mig... jeg kan ikke ligge billeder ind... hvordan gør man

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Maja88

fandt ud af det

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

Snuske1985 skriver:

Ja kan kun forestille mig hvor svært det kan blive, men så må jeg jo ha Steen til at gøre det hvis det blir for besværlig...  Eller helt undvære dem...

Tak det er da dejligt at høre... Herhjemme går jeg kun under navnet Tykke, så det er altid dejligt med komplimenter der er forskellige fra det man plejer....

forresten, nu skal Steen jo ikke kaste med sten når han selv bor i glas hus..... Du Signe er jo ikke den eneste runde på jeres matrikkel og nej der er ikke Clausen jeg tænker på Steen!!!!!! 

Anmeld

2. oktober 2010

Snuske1985

noname skriver:

forresten, nu skal Steen jo ikke kaste med sten når han selv bor i glas hus..... Du Signe er jo ikke den eneste runde på jeres matrikkel og nej der er ikke Clausen jeg tænker på Steen!!!!!! 

Jo jeg kan sagtens mærke at jeg kan holde varmen.... Har altid været kuldskær (ved ik om det det staves sådan....?), men det er da lavet om på... Så tror os sandaler og mine elskede klipklappere bliver brugt meget resten af tiden.

Haha... Den var alligevel go.. Steen griner stadig... Men jo han må da bestemt kende problemet... Men det går ellers den anden vej med ham... Han må ha livrem på for at holde bukserne oppe det "lille" pus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.