Babyhulen 27+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. september 2010

Snuske1985

Så har jeg endelig fået billederne lagt ind på computeren :-) Så her er min tykke og blege mave :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

jlp90

Sikke en fin mavse

Anmeld

30. september 2010

NoName

weeee endelig.... så forventer jeg jo billeder hver uge nu, så vi kan følge udviklingen af lillemanden...

og hvor er din mave bare flot...

Anmeld

30. september 2010

Maalene

Sikke en flot babyhule

Anmeld

1. oktober 2010

Snuske1985

noname skriver:

weeee endelig.... så forventer jeg jo billeder hver uge nu, så vi kan følge udviklingen af lillemanden...

og hvor er din mave bare flot...

Tak søde.... Jamen det ska jeg se om jeg kan huske...  Jeg ska nok prøve i hvert fald.

Nu er den i hvert fald ved at være så stor at den er i vejen når man ska bøje sig eller lignende...

Knus

Anmeld

1. oktober 2010

Snuske1985

jlp90 skriver:

Sikke en fin mavse

Tak...

Anmeld

1. oktober 2010

Snuske1985

Maalene skriver:

Sikke en flot babyhule

Tak...

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

Snuske1985 skriver:

Tak søde.... Jamen det ska jeg se om jeg kan huske...  Jeg ska nok prøve i hvert fald.

Nu er den i hvert fald ved at være så stor at den er i vejen når man ska bøje sig eller lignende...

Knus

Bare vent opgaven med at tage strømper på bliver meget større...

Men "dunken" den klær dig....

Anmeld

1. oktober 2010

Snuske1985

noname skriver:

Bare vent opgaven med at tage strømper på bliver meget større...

Men "dunken" den klær dig....

Ja kan kun forestille mig hvor svært det kan blive, men så må jeg jo ha Steen til at gøre det hvis det blir for besværlig...  Eller helt undvære dem...

Tak det er da dejligt at høre... Herhjemme går jeg kun under navnet Tykke, så det er altid dejligt med komplimenter der er forskellige fra det man plejer....

Anmeld

1. oktober 2010

NoName

Snuske1985 skriver:

Ja kan kun forestille mig hvor svært det kan blive, men så må jeg jo ha Steen til at gøre det hvis det blir for besværlig...  Eller helt undvære dem...

Tak det er da dejligt at høre... Herhjemme går jeg kun under navnet Tykke, så det er altid dejligt med komplimenter der er forskellige fra det man plejer....

sandaler blir din bedste ven tror jeg, selvom vi går vinter i møde... kan du ikke mærke at du har det varmere end du plejer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.