Lad mig høre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Laulund87

MoarJ skriver:

Helt i orden... Vi arbejder på sagen.. Stille og roligt...

Hvor spændende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Hvor spændende!

Ja rigtig meget... :)

Anmeld

30. september 2010

SaNiNa

Jeg mærkede ikke noget som helt men var osse bedøvet fra brystet og ned og dopet med morfin som bare pokker jeg opdagede ikke en dyt kun da de viste mig Nicklas og gik med ham igen uden lige at informere mig ordenlig.

Ved ikke om det er letter som anden gangs fødende, for mig var det bestem ikke let første gang da jeg ikke selv valgte det og blev spurgt for en meget dum måde hvor jeg jo sagde nej men hvor han faktisk skulle have sagt du skal have et ks nu eller mister vi dit barn i stedet for at spøger om jeg ville have et.

Men snak med din jordmoder om det.

Anmeld

2. oktober 2010

Louisevt

Hej!

Jeg husker egentlig ikke rigtig noget ubehag under selve kejsersnittet. De rodede lidt men det lagde jeg ikke rigtig mærke til. Vi glædede os bare til at blive forældre.

Jeg vil sige at du skal overveje at der kan komme komplikationer bagefter med betændelse osv. og ud over det kan du have mange smerter.

Jeg havde rigtig mange smerter og kunne slet ikke noget selv før 4 dage efter. Min ene veninde havde ingen problemer bagefter og klarede den på panodiler. Min anden veninde fik betændelse i såret og måtte ligge med såret åbent i 5 dage hvor de skulle skylle det flere gange om dagen...

Der er noget at overveje! Jeg ville klart vælge en naturlig fødsel hvis jeg havde valget!

Anmeld

4. oktober 2010

Mira0911

Jeg siger super mange gange tak for svar fra Jer allesammen... :) 

Der er nogen ting jeg skal tænke igennem et par gange... 

Anmeld

8. oktober 2010

LR85

Kejsersnit er fantastisk.

Jeg var mega spændt og meget nervøs. Bedøvelsen lagde jeg OVERHOVED ikke mærke til, og sygeplejersken var super god til a snakke med mig og informere mig under forløbet.

Selvfølgelig var det mærkeligt a blive skubbet til i maven og det, men man vidste jo hvorfor de gjorde det, så det var egentlig okay.

Det værste var egentlig bagefter da ens ben stadig sov og det snurrede, men jarrhhh.... det aftog jo langsomt.

Jeg blev også ret 'skæv' a bedøvelsen, så var helt ved siden a mig selv... ellers var det bare alt for overvælende a blive mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.