Jeg er lidt i vildrede!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Sees

Maja88 skriver:

jeg ved det faktisk ikke, men der stod bare man ikke måtte vente på at se hvad det udviklede sig til. man skulle kontakte lægen. bare ved sløjhed.

Jeg ville da få det tjekket nu det også går i luftvejene

Ja, det må jeg hellere få gjort ..
Det er ikke ualmindeligt at det går i hans luftveje, da han døjer meget med asmatisk bronkitis.

Jeg tror nu nok lige at vi skal en tur til lægen imorgen, alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Maja88

Sees. skriver:

Ja, det må jeg hellere få gjort ..
Det er ikke ualmindeligt at det går i hans luftveje, da han døjer meget med asmatisk bronkitis.

Jeg tror nu nok lige at vi skal en tur til lægen imorgen, alligevel

altså jamen nu er der forskel på hvordan man hver især har det med syge børn. men jeg ville da ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal forholde dig.

Anmeld

29. september 2010

Sees

Maja88 skriver:

altså jamen nu er der forskel på hvordan man hver især har det med syge børn. men jeg ville da ringe til vagtlægen og høre hvordan du skal forholde dig.

Tjaa - Der sker vel ikke noget ved at ringe og høre om man skal være så meget oppe på dupperne, som pressen siger

Tak!

Anmeld

29. september 2010

Maja88

Sees. skriver:

Tjaa - Der sker vel ikke noget ved at ringe og høre om man skal være så meget oppe på dupperne, som pressen siger

Tak!

hehe nej men det kunne jo være der var noget om det.

men ja.

Anmeld

29. september 2010

<3

Sees. skriver:

Ja, den har jeg også læst om - Altså epedimien ..

Han har haft en alm. lungebetændelse en gang, hvor vi endte på Skejby fordi han havde 40,7 i feber

Og senest havde han en kold lungebetændelse, hvor vi også endte på Skejby, fordi det var så kort tid efter den sidste lungebetændelse.
Men der mindes jeg ikke at han havde feber, og synes også han hostede mere dengang ..

Men det er måske bare mig?
Burde hoste ikke være tegn på lungebetændelse?

Jo hoste eller besværet åndedræt... Måske du skulle få ham checket alligevel? Det skader jo ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.