Pastafarve - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.196 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Pige2009

Er der nogen fysiske butikker, som sælger sort pastafarve? Jeg står og mangler én og synes det er er lige vel voldsomt at skulle købe blot én farve online...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

LotteN

ja, havde du nu lige boet lidt tættere på, så har jeg en sort ubrugt stående

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

ja, havde du nu lige boet lidt tættere på, så har jeg en sort ubrugt stående

ØV ØV ØV... Hi hi

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Baagøe skriver:

Er der nogen fysiske butikker, som sælger sort pastafarve? Jeg står og mangler én og synes det er er lige vel voldsomt at skulle købe blot én farve online...

Måske Panduro?

Anmeld

29. september 2010

ekzunz

Kan du ikke bruge den sorte de har i Panduro? Det er levnedsmiddelfarve - det har jeg altså lavet fin sort mmf med.

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Måske Panduro?

Var der idag, og da jeg spurgte efter pastafarve kiggede hun på mig, som om jeg ville købe kokain

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Kan du ikke bruge den sorte de har i Panduro? Det er levnedsmiddelfarve - det har jeg altså lavet fin sort mmf med.

Jeg må derover igen så... De kendte ikke til det i Odense

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Baagøe skriver:

Var der idag, og da jeg spurgte efter pastafarve kiggede hun på mig, som om jeg ville købe kokain

Hvor sært.. Hm...

Håber du finder noget. Måske du kan efterlyse noget herinde, og evt købe af nogen som bor tæt på?

Forresten kan du indfarve mmf med lidt kakao først. Så skal du ikke bruge lige så meget sort for at få farven rigtig sort.

Et tip jeg har hørt fra flere.

Anmeld

29. september 2010

Pige2009

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor sært.. Hm...

Håber du finder noget. Måske du kan efterlyse noget herinde, og evt købe af nogen som bor tæt på?

Forresten kan du indfarve mmf med lidt kakao først. Så skal du ikke bruge lige så meget sort for at få farven rigtig sort.

Et tip jeg har hørt fra flere.

Tak for tipJeg må prøve at gå derover igen og tale med en anden så - ekspedienten lignede heller ikke en der kunne byde på den vilde rådgivning

Anmeld

29. september 2010

Manakauapo

H. I. Hansen inde i Vestergade har et lille udvalg fra Specialkøbmanden! Mener at sort farve er blandt der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.