bebses hule - uge 30+0!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

blomst84

WAUUUW hvor er du bare flot gravid!! Sikke en smuk mave ;-) jeg gætter på en lille dreng :-) knus Sabrina 24+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

VNB

kitty skriver:

ÆU er i morgen Jeg er ret nervøs, men jeg har bagt muffins i en times tid, bare for at aflede opmærksomheden... Og sovet, og spist chokolade.... Måske æggene kommer ud som påskeæg med al det chokolade Jeg er bare bange for der er å mange, at kvaliteten er i bund.. Hellere have 8 gode, end 16 semi-gode

Nå, nu skal jeg ikke spamme din tråd mere, søde!

Men jeg håber min mave ser sådan ca sådan ud om ca 30 uger.. Det ville jeg ikke være ked af

du spammer skam ingenting - jeg spurgte jo selv

og jeg hopper helt klart med på heppe vogne for at du om 30 uger kan smide et billede ind af en kæmpe flot rund mave!

hehe ja det kunne vidt godt gå hen og blive nogle rigtig gode chokolade påske æg  og synes det lyder som RIGTIG god afledning!

Blir SÅ spændende imorgen! Godt jeg kan gå på nettet på mobilos, for selvom jeg er ude i klinik imorgen blir jeg NØDT TIL at tjekke om der er opdatering fra dig!

Er sikker på at der gemmer sig nogle rigtig fine kvali-æg derinde! og tænk på i behøver jo i realiteten kun ét guldæg! (selvom jeg godt ved at man håber på lidt flere....)

Håber på ALT det bedste for dig imorgen! Har på fornemmelsen at dette bliver endnu en "jeg-tænker-for-meget-på-Anna-nat-og-får-derfor-ikke-sovet! hehe  og det er altså ment på den GODE måde!

Anmeld

29. september 2010

VNB

blomst84 skriver:

WAUUUW hvor er du bare flot gravid!! Sikke en smuk mave ;-) jeg gætter på en lille dreng :-) knus Sabrina 24+6

iiiih mange mange tak!

Hvor blir man altså bare glad når andre roser mavsen!

hihi du er laaangt fra den første som tror det blir en lille dreng! tror budene står 80 % for dreng og 20 % for pige når folk gætter løs  er snart ved at sprænge af nysgerrighed! Men trodt det er vi stadig super glade for at vi valgte at bevare hemmeligheden om kønnet til fødslen

knus

Anmeld

29. september 2010

Kats

Wauw så flot!
Sådan en mave, vil jeg gerne have, når jeg når til uge 30!

Anmeld

29. september 2010

VNB

18januar/kats skriver:

Wauw så flot!
Sådan en mave, vil jeg gerne have, når jeg når til uge 30!

1000 gange tak!

er sikker på at din mave er mindst lige så smækker både nu, og i uge 30  

Anmeld

29. september 2010

blomst84

VNB skriver:

iiiih mange mange tak!

Hvor blir man altså bare glad når andre roser mavsen!

hihi du er laaangt fra den første som tror det blir en lille dreng! tror budene står 80 % for dreng og 20 % for pige når folk gætter løs  er snart ved at sprænge af nysgerrighed! Men trodt det er vi stadig super glade for at vi valgte at bevare hemmeligheden om kønnet til fødslen

knus

Det ligner også en drenge mave  men kan godt forstå du er nysgerrig !! men det bliver da spændende at se indenfor 10 uger

Knus Sabrina

Anmeld

29. september 2010

Kats

VNB skriver:

1000 gange tak!

er sikker på at din mave er mindst lige så smækker både nu, og i uge 30  

Åh det var sødt sagt.
Jeg håber det!!!

Anmeld

29. september 2010

VNB

blomst84 skriver:

Det ligner også en drenge mave  men kan godt forstå du er nysgerrig !! men det bliver da spændende at se indenfor 10 uger

Knus Sabrina

ja det siges der jo  uanset hvad kønnet er, blir vi ihvertfald over lykkelige!

og ja spændingen kan ikk andet end at stige de næste 10 uger!

stort knus

Anmeld

30. september 2010

2babygirls

VNB skriver:

mange mange tak  

haha ja det ligner virkelig at man har slugt en fodbold!  og du kan tro at folk har en masse teorier om kønnet på barnet når maven sidder som som gør  meeeeen det tror jeg nu ikke helt man kun kan gå ud fra...

Ja alle de gode gamle spåninger om maven, kvalme bla bla bla..

Tror heller ikke på dem, for så venter vi os desværre en hermafrodit

Vores bager mener vi venter os en dreng fordi jeg har maven midt på, og nu har han jo 3 drenge, så det ved han bare, så har lovet at komme forbi når jeg har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.