bebses hule - uge 30+0!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. september 2010

VNB

Så er jeg fulde 30 uger henne!

Har det fantastisk, og nyder vores lille stærke baby som sparker godt og grundigt igennem for tiden! Det ser SÅ syret ud når man kan se en lille fod banke ud på maveskindet! Nogle gange kan man følge foden fra den ene side af maven til den anden, og den lille bebs synes åbenbart at det er ret sjovt et få fod-massage af mine ribben  

Kan godt mærke at maven er ved at være tung nu, og jeg snupper hver eneste dag en morfar på sofaen når jeg kommer hjem.

Det er vildt underligt at tænke på at om 7 uger KAN den komme, og om 10 uger er jeg fulde 40 uger, og håber derfor den ER kommet

Tankerne om kønnet er også rigtig kommet i spil nu! vi gætter simpelthen på livet løs, og det blir bare SÅÅÅÅ spændende at finde ud af det til fødslen! jeg er stadig 50/50.... nogle dage tror jeg det ene, og nogle dage noget andet...

Er stadig vildt lykkelig for at der ikke er kommet ét eneste strækmærke, og smører maven som en sindsyg i håb og tro om at det hjælper lidt/har hjulpet.

Har kommer lige lidt sprit nye billeder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sofia

Du ser virkelig knald godt ud!!

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

Du er smuk, Vinni! Skønno mave!!

Anmeld

29. september 2010

VNB

Sofia skriver:

Du ser virkelig knald godt ud!!

1000 tak!

Anmeld

29. september 2010

oo

WHAT?! er du 30+0?????  hvor er det vildt!! og hvor er du smuk, som du står der og gløder midt i en solstråle, suk  det blir så spændende at se hvem det er der kommer ud om maks ti uger ()

og hallelujah for minus strækmærker - dem har jeg heller ikke fået og det er bare lækkert

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

VNB skriver:

Så er jeg fulde 30 uger henne!

Har det fantastisk, og nyder vores lille stærke baby som sparker godt og grundigt igennem for tiden! Det ser SÅ syret ud når man kan se en lille fod banke ud på maveskindet! Nogle gange kan man følge foden fra den ene side af maven til den anden, og den lille bebs synes åbenbart at det er ret sjovt et få fod-massage af mine ribben  

Kan godt mærke at maven er ved at være tung nu, og jeg snupper hver eneste dag en morfar på sofaen når jeg kommer hjem.

Det er vildt underligt at tænke på at om 7 uger KAN den komme, og om 10 uger er jeg fulde 40 uger, og håber derfor den ER kommet

Tankerne om kønnet er også rigtig kommet i spil nu! vi gætter simpelthen på livet løs, og det blir bare SÅÅÅÅ spændende at finde ud af det til fødslen! jeg er stadig 50/50.... nogle dage tror jeg det ene, og nogle dage noget andet...

Er stadig vildt lykkelig for at der ikke er kommet ét eneste strækmærke, og smører maven som en sindsyg i håb og tro om at det hjælper lidt/har hjulpet.

Har kommer lige lidt sprit nye billeder!

LækkerLækker mave, ligner en lille bold lige som min

Du er rigtig smuk gravid !!

Anmeld

29. september 2010

VNB

kitty skriver:

Du er smuk, Vinni! Skønno mave!!

1000 tak søde Anna!

Håber guldhønen har det godt? Det er jo super gode nyheder at SÅ mange små æg hygger sig i maven på dig!

hvornår er ÆU?

Anmeld

29. september 2010

otlitrom

VNB skriver:

1000 tak søde Anna!

Håber guldhønen har det godt? Det er jo super gode nyheder at SÅ mange små æg hygger sig i maven på dig!

hvornår er ÆU?

ÆU er i morgen Jeg er ret nervøs, men jeg har bagt muffins i en times tid, bare for at aflede opmærksomheden... Og sovet, og spist chokolade.... Måske æggene kommer ud som påskeæg med al det chokolade Jeg er bare bange for der er å mange, at kvaliteten er i bund.. Hellere have 8 gode, end 16 semi-gode

Nå, nu skal jeg ikke spamme din tråd mere, søde!

Men jeg håber min mave ser sådan ca sådan ud om ca 30 uger.. Det ville jeg ikke være ked af

Anmeld

29. september 2010

VNB

Tjuhl skriver:

WHAT?! er du 30+0?????  hvor er det vildt!! og hvor er du smuk, som du står der og gløder midt i en solstråle, suk  det blir så spændende at se hvem det er der kommer ud om maks ti uger ()

og hallelujah for minus strækmærker - dem har jeg heller ikke fået og det er bare lækkert

mange mange tak søde!

ja 30 fulde uger.... det er ikke til at fatte hvor hurtigt tiden går! Og at du kan gå i fødsel hvert øjeblik det skal være er jo også for vildt!  

Synes bestemt ikke det er særlig lang tid siden at du oprettede en tråd der hed "se lige hvad vi har lavet" med billeder af en knald positiv test! og nu er bebse fuldfed og færdig bagt! Håber virkelig at der snart sker fremskridt i sagen for jer, NU blir i jo vist snart ikke mere klar!

Skønt for dig at du fuldstændig har undgået strækmærker! jeg frygter stadig at de kan nå at komme på de sidste 10 uger...  men man har jo lov at håbe

masser af ve-støv til dig fra mig!

Anmeld

29. september 2010

VNB

Tina&Martin skriver:

LækkerLækker mave, ligner en lille bold lige som min

Du er rigtig smuk gravid !!

mange mange tak  

haha ja det ligner virkelig at man har slugt en fodbold!  og du kan tro at folk har en masse teorier om kønnet på barnet når maven sidder som som gør  meeeeen det tror jeg nu ikke helt man kun kan gå ud fra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.