Han må s'gu da bare ned på knæ den bandit. Hvad er det med ham?
Der er jo også flere ting i det. Jeg aner jo ikke, hvordan I fordeler udgifter til forbrug kontra udgifter til investeringer - hvem der står som køber/ejer osv. Jeg ved bare, at hvis det havde været hér og vi ikke var gift/anden sikring og så Niels (gud forbyde det) pludselig var væk, så ville jeg eje lige præcis 1/3 af min bil (banken resten) og derudover har jeg investeret resten af min formue i rugbrød, mme, bleer, hakket oksekød, Sofies dp-plads, støvsugerposer og Hele Froggy's rengøringssortiment. Det er Niels, der har foretaget de faste investeringer - den slags, der kan sælges efterfølgende. Hvis vi ikke var blevet gift, så havde jeg virkelig været på den, hvis det værst tænkelige skulle ske.
Selvom min svigerfamilie har hvad de skal bruge, og de nok ville overlade formuen til mig, så skal der jo stadig betales alle mulige afgifter til staten osv.
Jeg aner ikke, hvad det koster eller hvordan man gør uden at blive gift, men I må gøre ét eller andet for at sikre hinanden og ungerne.
- Helle, som også synes verden er blevet meget farligere, efter vi har fået Sofie.
Anmeld