papirer på hinanden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

685 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Susan1978

hvis nu man IKKE skal giftes..

hvordan gør man så... ?

jeg er efterhånden træt af at vi ingen sikring har på noget...

nogen der kan hjælpe, jeg er sgu lidt lost..

og jeg ved at hvis jeg ikke kommer med diverse forslag og smider foran ham, så blir det ikke til en skid..

Susan som er så skide bange for den onde verden vi lever i, man ved aldrig om man blir drønet/stukket ned... 8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

ivfmarie

Mon ikke Mie Albrecht kan hjælpe med den?
Jeg ved det ikke. Men jeg mener der er noget med at hvis (gud forbyde det) du står af før tid, så går ungerne automatisk til dine forældre!?

Marie - der godt kan forstå dit ønske om sikkerhed

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

Vi fik alt det der ordnet hos advokaten.

Nu har jeg jo en mand der siger han alrig vil giftes (Elg!!!>(), så vi fik krydsforsikret hinanden og ordnet en masse andre uoverskuelige ting ved advokatis :)

Anmeld

28. juli 2008

Marco2

Ja, vi har også fået det hele ordnet ved en advokat. Så får man lavet nogle papirer på hvordan tingene skal være, deling ved "skilsmisse", indskrevet i forsikringer og alt muligt som de jo ved hvordan alt om. Og så var vi ved notaren og få det stemplet... Så ved vi hvad der sker i fald "uheldet" er ude eller vi ikke kan finde ud af tingene mere. Og det er bedre at lave aftalen mens man er gode venner, for kan man ikke finde ud af det der, så kan man med garanti ikke når man er uvenner....

Tror vi gav omkring 2500,- + 500 for notaren.... sådan cirka...

Så se at få styr på det ;)

AG

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

Ja der er advokatmuligheden og så kan man også blive krudsforsikret i banken.

Men det bedste er jo at blive gift (L) ;)

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

Nadi skriver:

-Nadia

ja og det har vi undersøgt, og det dækker ikke en skid!!! bliv gift eller hyr en advokat!!

Anmeld

28. juli 2008

Nadi

ka li ja skriver:

Nadi skriver:

-Nadia

ja og det har vi undersøgt, og det dækker ikke en skid!!! bliv gift eller hyr en advokat!!

Uh det må jeg da hellere få sagt til min veninde, jeg tror nemlig hun går i den tro at de er helt dækket ind. Hendes kæreste vil nemlig IKKE giftes!

Anmeld

28. juli 2008

Susan1978

okay.. jamen så må jeg jo forelægge ham den mulighed.. betalt 3000 kr for en advokat eller bliv gift for 500kr...

:)) :)) :)) det kan jeg godt se det sjove i... det er jo ikke sikkert det falder i gode jord hos den gamle gnier..

Susan

Anmeld

28. juli 2008

Helle30

Han må s'gu da bare ned på knæ den bandit. Hvad er det med ham? Der er jo også flere ting i det. Jeg aner jo ikke, hvordan I fordeler udgifter til forbrug kontra udgifter til investeringer - hvem der står som køber/ejer osv. Jeg ved bare, at hvis det havde været hér og vi ikke var gift/anden sikring og så Niels (gud forbyde det) pludselig var væk, så ville jeg eje lige præcis 1/3 af min bil (banken resten) og derudover har jeg investeret resten af min formue i rugbrød, mme, bleer, hakket oksekød, Sofies dp-plads, støvsugerposer og Hele Froggy's rengøringssortiment. Det er Niels, der har foretaget de faste investeringer - den slags, der kan sælges efterfølgende. Hvis vi ikke var blevet gift, så havde jeg virkelig været på den, hvis det værst tænkelige skulle ske. Selvom min svigerfamilie har hvad de skal bruge, og de nok ville overlade formuen til mig, så skal der jo stadig betales alle mulige afgifter til staten osv. Jeg aner ikke, hvad det koster eller hvordan man gør uden at blive gift, men I må gøre ét eller andet for at sikre hinanden og ungerne. - Helle, som også synes verden er blevet meget farligere, efter vi har fået Sofie.

Anmeld

28. juli 2008

Susan1978

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Han må s'gu da bare ned på knæ den bandit. Hvad er det med ham? Der er jo også flere ting i det. Jeg aner jo ikke, hvordan I fordeler udgifter til forbrug kontra udgifter til investeringer - hvem der står som køber/ejer osv. Jeg ved bare, at hvis det havde været hér og vi ikke var gift/anden sikring og så Niels (gud forbyde det) pludselig var væk, [rød]så ville jeg eje lige præcis 1/3 af min bil (banken resten) og derudover har jeg investeret resten af min formue i rugbrød, mme, bleer, hakket oksekød, Sofies dp-plads, støvsugerposer og Hele Froggy's rengøringssortiment.[/rød] Lige præcis de ting ejer jeg også... også lidt møbler.. :( Så jeg vil også stå unden noget som helst.. absolut intet . Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.