Jeg går i fitnesscenter 3 gange i ugen. Går med MoarJ herinde fra, men hun ligger syg lige nu, så de sidste par gange har jeg været alene afsted. Er klart sjovest når man er to.
Alle andre gange i mit liv jeg har forsøgt at tabe mig (og tro mig, det er MANGE gange) har det været med powerwalks hver dag.... og det taber jeg mig også på, men kører lynhurtigt død i det, det er simpelthen bare for kedeligt for mig.
Tror umiddelbart at jeg nu har fundet metoden frem for mig, og det er fitnesscenter. Der kan jeg også både dyrke bodybike (det samme som spinning) og det famøse Zumba, eller mange andre ting jeg ikke har prøvet endnu. Eller bare helt almindelige maskiner som løbebånd, crosstrainer osv. Og det kan jeg mærke giver en masse.
Hver gang jeg er kommet hjem snakker jeg som et vandfald, så tror det giver mig et eller andet adrenalinrush eller noget?! Selvom jeg godt kan være øm dagen efter, så giver det mig en masse energi lige efter jeg har været afsted, og det er skønt. Det skal nok også siges at jeg aldrig før har gået i fitnesscenter, har VÆRET i et engang for 8 år siden, men aldrig rigtig prøvet det.
Anmeld