Hvad og hvormeget motion dyrker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2010

Svei

Lullaby skriver:

Jo måske, men sidst jeg løb blev jeg nu ikke mere frisk

Måske ikke fysisk lige efter og slet ikek hvis ikke du er i form, men mentalt giver det jo meget fra starten og på sigt også fysisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2010

LotteN

jeg løber 3 gange om ugen ( har faktisk lige gennemført min nr 2 marathon + har en 6-8 halvmarathon med på bagen også) og ud over det spiller jeg floorball to gange om ugen hvor der også ligger kamp i i weekenderne nogle gange..!

plus jeg jo så cykler 2x5 km hver dag til og fra skole

Anmeld

30. september 2010

Marco2

for lidt 

Anmeld

30. september 2010

Ni-ko-li-ne

Kloster skriver:

Hej hej.

Er bare nysgerrig.

Jeg selv har aldrig rigtig dyrket motion før januar i år. Men så blev jeg vist også bidt af det. Jeg er pt skadet af en fibersprængning i mit lår, men for første gang i lang tid, har jeg været ude at løbe i dag. Ganske kort og gik det meste af tiden, men det er genoptræning.

Men jeg løber. Og før jeg blev skadet, løb jeg ca 4 x ugl. Cykler 1-2 x ugl. 1 x terræn og et par gåture med børn og hund. Ja også går jeg fast til vandaerobic hver torsdag.

Da jeg blev skadet gik jeg helt i stå og fandt ud af hvor meget det egentligt påvirker mit humør, mit overskud og ja min selvmedlidenhed og mit selvværd. Det havde jeg slet ikke regnet med. Dette både privat og arbejdsmæssigt. Det er sgu vildt!!

VH Kloster

Andre der har prøvet det??

går i fitness centeret 3 gange om ugen... 1½ time ca.... det er hvad der er overskud til og hvad min ryg kan klare:0)

og det skal siges at det absolut ikke er intensit træning, mere træning med fokus på at styrke mave og ryg, samt de stabiliserende muskler:0)

Anmeld

30. september 2010

Malene84

tæller det som motion at løbe fra sofaen til køleskabet hele tiden  eeeej... jeg bor på 3. sal (uden elevator), jeg løber op og ned med tvillingerne 2 gange dagligt- og er ude at gå mindst 2 timer hver dag (sammelagt imellem alle butikkerne)

Anmeld

30. september 2010

JonTri

Inden jeg blev gravid løb jeg 2-3 gange om ugen og gik til zumba... Nu cykler jeg med bassen bagpå og svømmer 1-2 gange om ugen... prøver at holde mig aktiv, men det er ikke lige let. Nå ja, så går jeg til mor/far/barngymnastik hver torsdag - der rører man sig egentlig også en del.

Anmeld

30. september 2010

LotteN

Inden jeg blev gravid løb jeg 2-3 gange om ugen og gik til zumba... Nu cykler jeg med bassen bagpå og svømmer 1-2 gange om ugen... prøver at holde mig aktiv, men det er ikke lige let. Nå ja, så går jeg til mor/far/barngymnastik hver torsdag - der rører man sig egentlig også en del.

hvor går du til gymnastik henne ? altså morbarn?

Anmeld

30. september 2010

FrkT

Jeg går i fitnesscenter 3 gange i ugen. Går med MoarJ herinde fra, men hun ligger syg lige nu, så de sidste par gange har jeg været alene afsted. Er klart sjovest når man er to.

Alle andre gange i mit liv jeg har forsøgt at tabe mig (og tro mig, det er MANGE gange) har det været med powerwalks hver dag.... og det taber jeg mig også på, men kører lynhurtigt død i det, det er simpelthen bare for kedeligt for mig.

Tror umiddelbart at jeg nu har fundet metoden frem for mig, og det er fitnesscenter. Der kan jeg også både dyrke bodybike (det samme som spinning) og det famøse Zumba, eller mange andre ting jeg ikke har prøvet endnu. Eller bare helt almindelige maskiner som løbebånd, crosstrainer osv. Og det kan jeg mærke giver en masse.

Hver gang jeg er kommet hjem snakker jeg som et vandfald, så tror det giver mig et eller andet adrenalinrush eller noget?! Selvom jeg godt kan være øm dagen efter, så giver det mig en masse energi lige efter jeg har været afsted, og det er skønt. Det skal nok også siges at jeg aldrig før har gået i fitnesscenter, har VÆRET i et engang for 8 år siden, men aldrig rigtig prøvet det.

Anmeld

30. september 2010

Sunflower

Da vi startede i bahandling startede jeg i fitness center 3-4 gange om ugen. Det tager meget af min tid, men jeg har det simpelthen så godt når jeg har været der Jeg har dog hverken tabt mig eller fået mere energi, tvært imod er jeg træt som aldrig før. MEN MEN MEN, det skal jo lige siges at jeg bliver "fyldt" med hormoner. Jeg tør slet ikke tænke på, hvordan hormonerne ville påvirke mig (vægt og energi) hvis IKKE jeg trænede.

Jeg skal i øvrigt heller ikke tabe mig - men vi ønsker vel alle at blive strammet lidt op

Anmeld

30. september 2010

netdaddy

Er for knapt et halvt år siden begyndt på Goju Ryo karate 2 gange 2 timer om ugen, og derudover cykler jeg på arbejde, samt over og aflevere den store af drengene i dagplejen - ikke at cyklingen er så voldsom (200 meter over og aflevere den store af drengene og derefter 500 meter derfra og på arbejde).

Dertil kommer de utallige gåture med begge børn, samt gymnastik og svømning med den store.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.