Hvad og hvormeget motion dyrker du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Kloster

Hej hej.

Er bare nysgerrig.

Jeg selv har aldrig rigtig dyrket motion før januar i år. Men så blev jeg vist også bidt af det. Jeg er pt skadet af en fibersprængning i mit lår, men for første gang i lang tid, har jeg været ude at løbe i dag. Ganske kort og gik det meste af tiden, men det er genoptræning.

Men jeg løber. Og før jeg blev skadet, løb jeg ca 4 x ugl. Cykler 1-2 x ugl. 1 x terræn og et par gåture med børn og hund. Ja også går jeg fast til vandaerobic hver torsdag.

Da jeg blev skadet gik jeg helt i stå og fandt ud af hvor meget det egentligt påvirker mit humør, mit overskud og ja min selvmedlidenhed og mit selvværd. Det havde jeg slet ikke regnet med. Dette både privat og arbejdsmæssigt. Det er sgu vildt!!

VH Kloster

Andre der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Svei

Det er jo videnskabeligt bevidst, så egentlig ikke overraskende det påvirker dig...men sjovt at følge dig fra rygende mor til frelst ikke rygende fortaler for motion...(sagt med et glimt i øjet..)

Jeg løber dagligt en halv time...det er den eneste motionsform der tiltaler mig og som jeg føler der giver noget...jeg gør det fordi jeg får det godt når jeg har rørt mig og for at have en smuk stram krop..

Anmeld

29. september 2010

Kloster

Jbk skriver:

Det er jo videnskabeligt bevidst, så egentlig ikke overraskende det påvirker dig...men sjovt at følge dig fra rygende mor til frelst ikke rygende fortaler for motion...(sagt med et glimt i øjet..)

Jeg løber dagligt en halv time...det er den eneste motionsform der tiltaler mig og som jeg føler der giver noget...jeg gør det fordi jeg får det godt når jeg har rørt mig og for at have en smuk stram krop..

Hej Eva.

Ja det er lidt sjovt at se hvormeget der er sket på kun 9 måneder.

Anmeld

29. september 2010

Svei

Kloster skriver:

Hej Eva.

Ja det er lidt sjovt at se hvormeget der er sket på kun 9 måneder.

Men hellere nu end aldrig....og man kan jo lige så godt passe på det liv man nu har. MIn veninde har lige for en time siden ringet og fortalt mig at hendes søster er død, 36 år, bare sådan lige ved en blødning i hjernen og hun røg... om det er grunden ved jeg ikke, men det har sikkert ikke gjort noget positivt,....men føj hvor er livet skrøbeligt...

Anmeld

30. september 2010

Bamseboet :D

ingen motion her... har gået til zumba, men ikke mere. nu bliver det kun små ture med vovsen.

Helle - som nu har tabt 10,5 kg - UDEN motion

ved godt det er sundt med motion, føler bare ikke at der er tid til det.

Anmeld

30. september 2010

Lullaby

Jeg ville rigtig gerne men jeg kan slet ikke finde tiden til det pt. Jeg er simpelthen så træt og udmattet...

Anmeld

30. september 2010

Svei

Bamseboet :D skriver:

ingen motion her... har gået til zumba, men ikke mere. nu bliver det kun små ture med vovsen.

Helle - som nu har tabt 10,5 kg - UDEN motion

ved godt det er sundt med motion, føler bare ikke at der er tid til det.

Jeg tabte mig 30 kg uden motion....problemet er bare at kroppen ikke bliver særlig pæn hvis ikke der kommer lidt muskler på...og så er det jo virkelig godt for psyken...så et lille spark herfra, de fleste kan nok ofre en halv time om dagen..

Anmeld

30. september 2010

Svei

Lullaby skriver:

Jeg ville rigtig gerne men jeg kan slet ikke finde tiden til det pt. Jeg er simpelthen så træt og udmattet...

Du får jo mere energi af motion, så måske du bare skal i gang...

Anmeld

30. september 2010

Lullaby

Jbk skriver:

Du får jo mere energi af motion, så måske du bare skal i gang...

Jo måske, men sidst jeg løb blev jeg nu ikke mere frisk

Anmeld

30. september 2010

MariaJ

Alt for lidt . Før jeg blev gravid løb jeg i perioder og/eller trænede i fitness center. Siden blev det mest til lange gåture med hunden, men jeg er slet ikke kommet ordentligt i gang med hverken det ene eller det andet efter jeg har født.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.