[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f]
I går aftes opdagede jeg, hvor de bor - de sataner>(.
Jeg kom tilfældigvis forbi og så, hvordan de vimsede ind og ud af min kompostbeholder, som de har tilladt sig at besætte.
Og hvad er chancen? Det er sørme ikke let at vide, hvor på matriklen man skal begynde at lede efter dem, - og så buster de nærmest sig selv.
I starten af sommeren var der ikke ret mange, og de kunne godt finde ud af at flyve udenom, når de mødte en forhindring. Nu har de ædt alle vores overmodne kirsebær, og de er simpelthen så berusede og utilregnelige, at det ville være mere sikkert at iføre sig en Brøndbytrøje på FCK's tribune end at bevæge sig gennem vores have med hvepseallergi.
De forfølger, de invaderer alt spiseligt og de fatter ikke et nej. De tåger rundt og hærger som en anden flok utilpassede teenagere, og det er mig ubegribeligt, hvordan de finder hjem i den evighedsbrandert, de vedligeholder i kirsebærtræet. Men hjem finder de- og i aften, når de ligger og sover den ud, så skal jeg f.... gi' dem. Jeg køber det vildeste gift, jeg kan finde, og så får de hele bøtten lige ind ad hoveddøren.
Jeg kan næsten ikke vente(C).
Måtte bare lige dele min morderiske glæde med jer! God dag allesammen!
- Helle - "Hævneren"(C):))[/citat]
hehe, sikke billeder du kan skabe på nethinden:P vil lige anbefale dig at købe [blå]"Fluestop" fra "tanaco"[/blå], DET VIRKER..... sprøjt "boet" til i 10 sec, de når ikke at reagere (og hvis de gør flygter du bare)...... husk det først skal være efter mørkets frembrud... vi har udryddet 2 jordbo her, og de er væææææk:P
Og det kan også bruges indendøre, mod alt flyvende......
Jannie - med total hvepse/bi-fobi>(
Anmeld