I aften skal de dø! - ik om børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Helle30

I går aftes opdagede jeg, hvor de bor - de sataner>(. Jeg kom tilfældigvis forbi og så, hvordan de vimsede ind og ud af min kompostbeholder, som de har tilladt sig at besætte. Og hvad er chancen? Det er sørme ikke let at vide, hvor på matriklen man skal begynde at lede efter dem, - og så buster de nærmest sig selv. I starten af sommeren var der ikke ret mange, og de kunne godt finde ud af at flyve udenom, når de mødte en forhindring. Nu har de ædt alle vores overmodne kirsebær, og de er simpelthen så berusede og utilregnelige, at det ville være mere sikkert at iføre sig en Brøndbytrøje på FCK's tribune end at bevæge sig gennem vores have med hvepseallergi. De forfølger, de invaderer alt spiseligt og de fatter ikke et nej. De tåger rundt og hærger som en anden flok utilpassede teenagere, og det er mig ubegribeligt, hvordan de finder hjem i den evighedsbrandert, de vedligeholder i kirsebærtræet. Men hjem finder de- og i aften, når de ligger og sover den ud, så skal jeg f.... gi' dem. Jeg køber det vildeste gift, jeg kan finde, og så får de hele bøtten lige ind ad hoveddøren. Jeg kan næsten ikke vente(C). Måtte bare lige dele min morderiske glæde med jer! God dag allesammen! - Helle - "Hævneren"(C):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

ivfmarie

AArrrghh, Helle for satan!! :D :D :D 8D 8D

SOM DU DOG KAN SIGE DET!

Der er fuld opbakning fra mig - dø, djævle, dø!! :@

Anmeld

28. juli 2008

Susan1978

:)) :)) :))

Du er simpelthen for blæret..

husk diverse masker, så bettebebs ikke også blir beruset..

Susan

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

haha jeg troede det var en skoleklasse du skrev om først!!!

ja go kamp!!!!!8D8D hep hep hep

Anmeld

28. juli 2008

Tynen

God kamp, Helle :)
Bare giv den gas - Så kan de satme lære det, de små svin!

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

Ej, hvad er det?

Mette - med tilbagevendte hvepse, skal have fat i exterminatoren igen

Anmeld

28. juli 2008

heaven

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] I går aftes opdagede jeg, hvor de bor - de sataner>(. Jeg kom tilfældigvis forbi og så, hvordan de vimsede ind og ud af min kompostbeholder, som de har tilladt sig at besætte. Og hvad er chancen? Det er sørme ikke let at vide, hvor på matriklen man skal begynde at lede efter dem, - og så buster de nærmest sig selv. I starten af sommeren var der ikke ret mange, og de kunne godt finde ud af at flyve udenom, når de mødte en forhindring. Nu har de ædt alle vores overmodne kirsebær, og de er simpelthen så berusede og utilregnelige, at det ville være mere sikkert at iføre sig en Brøndbytrøje på FCK's tribune end at bevæge sig gennem vores have med hvepseallergi. De forfølger, de invaderer alt spiseligt og de fatter ikke et nej. De tåger rundt og hærger som en anden flok utilpassede teenagere, og det er mig ubegribeligt, hvordan de finder hjem i den evighedsbrandert, de vedligeholder i kirsebærtræet. Men hjem finder de- og i aften, når de ligger og sover den ud, så skal jeg f.... gi' dem. Jeg køber det vildeste gift, jeg kan finde, og så får de hele bøtten lige ind ad hoveddøren. Jeg kan næsten ikke vente(C). Måtte bare lige dele min morderiske glæde med jer! God dag allesammen! - Helle - "Hævneren"(C):))[/citat] hehe, sikke billeder du kan skabe på nethinden:P vil lige anbefale dig at købe [blå]"Fluestop" fra "tanaco"[/blå], DET VIRKER..... sprøjt "boet" til i 10 sec, de når ikke at reagere (og hvis de gør flygter du bare)...... husk det først skal være efter mørkets frembrud... vi har udryddet 2 jordbo her, og de er væææææk:P Og det kan også bruges indendøre, mod alt flyvende...... Jannie - med total hvepse/bi-fobi>(

Anmeld

28. juli 2008

Loggidut

jeg sagde det i det andet indlæg om mobilsnoren...og igen...jeg elsker dine indlæg...låååål...gi dem røvfuld de sataner!

de æder og drikker på din regning, og logere sig ind som det passer dem, og ikke dig....lol....ja få dem ud!

jeg hepper på dig!:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.