Marie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

linemus

Tak for invitation til pølseaften. Det vil vi rigtig gerne, vi skal bare lige finde en dag, det kan passe. Synes hele tiden dagene bliver optaget af alt muligt, der bare dukker op, men det må da være muligt... Og så kræver det lige lidt logistik mht. kørsel, da vi kun kan være 4 i bilen, og det går nok ikke at lade et af børnene blive hjemme ;)

Knus Line - så skal Sebastian afsted i børnehave i dag! Jubii 8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

ivfmarie

Skide godt!

Logistikken klares ved at Kasper hentes af Casper.

Vi har intet liv - så vi er fri alle eftermiddage og aftner (sølle sølle), så I kan kommer når det passer jer!

Marie

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Tænk en gang... Vi har et liv. Jeg ser jo lige at vi har planer både i aften og i morgen. Freja har fødselsdag på onsdag, så der finder vi nok på noget specielt, men tordag! Hvad siger I til det?

Anmeld

28. juli 2008

linemus

Min mor kommer torsdag efter en uge i Spanien (godt vi ikke har 37 grader herhjemme - synes her er hot nok!), og jeg ved ikke lige hvor længe hun bliver. Så jeg tænkte fredag? Hvad med den? Jeg har godt nok ikke clearet det med Kasper... det må jeg hellere lige gøre.

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

lyder ok!

Og I kommer jo bare i gooo tid, så kan vi lege og sårn.. Men vi snakker lige ved når du har clearet med familiens pseudo-overhoved :D

Marie

Anmeld

29. juli 2008

linemus

Så er den klaret - vi kommer på fredag!:)

Anmeld

29. juli 2008

ivfmarie

The C/Kaspers må lige selv aftale afhentning... Casper foreslår at tage en trailer med til alle jeres sager... ;)

Vi glæder os til en hyggelig dag i selskab med masser af unger samt nye og gamle venner.. og så selvfølgelig 1000 pøller på grillen! 8D

Marie og Co

Anmeld

30. juli 2008

linemus

Vi må lige komme tilbage til det med hentning, for det afhænger af vejrsituationen. Er der ingen regn i sigte, kan Kasper tage sin motorcykel (og enhver undskyldning for at komme ud at køre på den er velkommen - selvom det kun er 10 min.). Men! De lover jo regn fra på fredag :( Hvad gør vi så med pøllerne? Skal vi troppe op i regntøj i trods alle 5 og lade som om vejret er perfekt til en havefest? Eller hva'? Knus Line - der er igang med totaloprydning af gården (den med alle vognene 8()

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

Nu må vi jo se om det virkelig regner :-o
Ellers griller vi i carporten og spiser inde - og leger i haven i gummitøj!!
Vi regner med at Kasper giver lyd fra sig hvis han vil hentes.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.