Uge 38 ud af 3016

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Lou

Tillykke med uge 38... læser altid dine hyggelige indlæg, imponeret over din evne til at dele tanker og følelser.. skønt med en tur ned af memory lane..  Og maven er bare smuk til dig!! Kh Lou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

AnneBJ

Tjuhl skriver:

Søren sagde den anden dag "det er en oktoberbaby, så den kommer tidligst fredag" .....

Måske skal du bare vælge at tro på hans intuition denne gang? Han havde jo ret omkring drømmebabyen!

(ikke fordi jeg ikke under dig at det sker før, så jeg sender stadig vestøv - jeg skal ikke bruge noget før om laaang tid!)

Anmeld

29. september 2010

oo

hvor er I dejlige allesammen! og ja, jeg burde jo nok lytte til mandens intuition, den har holdt stik indtil nu, trods alt

Anmeld

29. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hun læste - og hun græd.

Og hun synes helt sikker, at dette indlæg skal gemmes til baby Juhl engang bliver stor og voksen no til at  kunne læse selv, og rumme dette. Så bliver man aldrig i tvivl om sine forældres kærlighed

Anmeld

29. september 2010

Kruse90

årh søøde. du fik mit til at hyle.
Det er så livsbekræftende en tekst. Virkelig.
Nu er der noget i mig der siger. at jeg skal tro på hvad Jan siger.
Han siger nemlig også at jeg VED vores baby venter derude.
Søren er et godt eksempel på at det forhåbelig også passer det Jan siger og føler.

Og som alexis siger. gem dette smukke oplæg. Baby Juhl må ikke gå glip af dine tanker. De er virkelig smukke.

Og 38 uger. hold fast hvor er tiden gået stærkt. Håber snart jeg kan gøre efter jer. og snart vise min mave

glæder mig rigtig meget til at se indholdet der gemmer sig i din mave.

Mange kærlige knus

Anmeld

29. september 2010

roenlund

Og her sad jeg og havde ondt af mig selv fordi min krop fysisk bare harr svært ved at holde til det... så kommer du med dette dejlíge indlæg...

Jeg ELSKER min lille baby (som i dag er skannet til at veje 2200) også selvom det gør ondt i kroppen...

Anmeld

29. september 2010

LotteN

Ej hvor er det dog bare smukt skrevet

Og sikke en super flot mave- waauuhh siger jeg bare

Anmeld

29. september 2010

Ranarupta

Trine... Lige som nogle af de andre, så sidder jeg også og hyler... Det er bare så smukt! Og når du kalder Søren for den store ente, så får jeg en stor bølge af varme ind over mig. Dét er også smukt!

Og din fantastisk store kærlighed til Baby Juhl er så ubeskrivelig smuk!

Én ting er, at din kærlighed til din lille familie i skoven er smuk - men du er også smuk; udenpå, som indeni. Med og uden baby i maven.

Glæder mig til at se billeder af jeres lille familie, når I kan holde jeres lille rumpenisse i de arme, der ikke længere gør ondt af længsel.

Anmeld

29. september 2010

fit_fys

Fantastisk indlæg, Trine... Hvor er det rørende at læse og indleve sig i en del af dig og Sørens liv... Hvor i bare fortjener den lille unge

Anmeld

29. september 2010

mariamiss6

Årh altså Trine..... Tud tud tud.... Er glad for du har din egen personlige stue-Ente i Søren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.