Uge 38 ud af 3016

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Koen.

virkelig rørende skrevet, måtte lige fælde en tåre og billedet, jamen hvor er du smuk og sikke en rund rund mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sunflower

Øv altså, nu var jeg nødt til at gå på det lille hus og fælde en tårre Det er jp derfor man ikke skal gå på Baby.dk i arbejdstiden. Tak fordi du har plantet et lille håb hos mig.

Super dejligt indlæg

Anmeld

29. september 2010

Sujan

Sidder også og hyler.. Er simpelthen så smukt skrevet...
Hvor får det barn nogle dejlige forældre og det skal nok snart komme ud til jer

Anmeld

29. september 2010

2babygirls

Du er simpelthen så god til at beskrive dine dybeste tanker, og hvis du en dag skriver en bog, vil jeg i hvert fald gerne købe et eksemplar !!!

Sender en omgang ve-støv og søvn-støv til dig !!!

Anmeld

29. september 2010

Lise

Godt skrevet..   

Snart har du Baby Juhl udenpå maven, og du vil slet ikke kunne huske hvorfor du havde så svært ved at vente... Alt muligt godt venter dig!

Anmeld

29. september 2010

Becks

Tjuhl skriver:

Hvis nu jeg regner med at jeg blir 87 år gammel, så har jeg cirka 3016 uger tilbage af mit liv, 

Hold kæft Trine, et livsbekræftende indlæg!! Super godt skrevet, sidder faktisk og tørrer en tåre væk fra kinden - Og jeg kan ikke undskylde mig med hormoner - Endnu  

Datoen den 1/10 siger mig noget, måske Baby Juhl titter frem til sine skønne, dejlige og omsorgsfulde forældre denne dato!!!

Anmeld

29. september 2010

oo

Tutter skriver:

Hold kæft Trine, et livsbekræftende indlæg!! Super godt skrevet, sidder faktisk og tørrer en tåre væk fra kinden - Og jeg kan ikke undskylde mig med hormoner - Endnu  

Datoen den 1/10 siger mig noget, måske Baby Juhl titter frem til sine skønne, dejlige og omsorgsfulde forældre denne dato!!!

Søren sagde den anden dag "det er en oktoberbaby, så den kommer tidligst fredag" .....

Anmeld

29. september 2010

grinny

Du gør det det igen som så mange gange før, hvorfor får du mig altid til at græde? Smukt skrevet og smuk smuk mavse.

Anmeld

29. september 2010

TbCp

29. september 2010

NoName

... ... ...

og tillykke med uge 38.... nu er det snart nu - altså hvor er det vildt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.