Bolette skriver:
Hej alle 
Jeg er en af dem som absolut ingenting, nada og nix har mærket til nogen som helst tegn på en evt. fødsel!!! MEN i går aftes kl. 20.48 fik jeg pludselig plukkeveer og de fortsatte hele natten og de blev mere heftige tidligt i nat/morges og her til morgen er de ret bidende!! Så jeg tog et dejligt varmt bad og vupti - der kom slimproppen

Jeg havde pludselig en masse spørgsmål og vidste på det tidspunkt ikke om det var slimproppen, så jeg ringede til fødegangen og forklarede hele forløbet.. Jordemoderen siger så til mig at det lyder til at jeg er på vej i fødsel - YAAAYYYEEEE
Så jeg fik bud på at slappe af og samle kræfter og vente på at veerne tager mere og mere til!!!
Så NU vil jeg meeeget gerne modtage en masse vestøv, så min dejlige kæreste og jeg snart kan komme til at se vores allerede elskede søn 
Er der forresten nogen af jeres fødsel som startede sådan her? 
Mange
fra Bolette, 39+2, som nok meget snart skal være MOR 

Ihhhhh SPÆNDENDE !! !! !! Jeg puster halvdelen af ve-støvet afsted mod dig, og holder på resten her.. Har IKKE sovet meget i nat, baby har møffet rundt og rigtig været sjov, og så har jeg ellers også bare ondt i maven idag, som når man skal have det røde... Håber lidt det kan være starten på noget godt 
Men IKKE idag, svigermor har fødselsdag, så venter gerne til efter midnat 
Glæder mig til updates !!
Anmeld