Lillemand måske på vej :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

Bolette

mortilfreja skriver:

da jeg gik i fødsel startede det præcis på samme måde som dig.. Vågnede om natten med lidt plukveer som så gik over i lidt mere bidende veer.. Dagen efter skulle jeg til jordemoder så jeg tog et langt varmt bad og der røg slimproppen.. Var slet ik i tvivl om at det var den.. Jeg fødte dagen efter om aftenen..

Så håber at det er tegn på at lillemanden snart kommer i jeres arme..

.............................................................................

Masser af vestøv til dig

Og rigtig god fødsel

Ej hvor fantastisk at høre!!! TÆNK engang hvis jeg virkelig er blevet mor i morgen!!! Det er jo vildt surealistisk - men SÅ fantastisk!!!!  

Uuuh når jeg hører din start på fødslen, så bliver jeg bare mere og mere spændt!! 

Tusind tak for vestøv og held og lykke - det er skønt at modtage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

2babygirls

Bolette skriver:

Hej alle 

Jeg er en af dem som absolut ingenting, nada og nix har mærket til nogen som helst tegn på en evt. fødsel!!! MEN i går aftes kl. 20.48 fik jeg pludselig plukkeveer og de fortsatte hele natten og de blev mere heftige tidligt i nat/morges og her til morgen er de ret bidende!! Så jeg tog et dejligt varmt bad og vupti - der kom slimproppen   

Jeg havde pludselig en masse spørgsmål og vidste på det tidspunkt ikke om det var slimproppen, så jeg ringede til fødegangen og forklarede hele forløbet.. Jordemoderen siger så til mig at det lyder til at jeg er på vej i fødsel - YAAAYYYEEEE  Så jeg fik bud på at slappe af og samle kræfter og vente på at veerne tager mere og mere til!!! 

Så NU vil jeg meeeget gerne modtage en masse vestøv, så min dejlige kæreste og jeg snart kan komme til at se vores allerede elskede søn 

Er der forresten nogen af jeres fødsel som startede sådan her? 

Mange fra Bolette, 39+2, som nok meget snart skal være MOR 

Ihhhhh SPÆNDENDE !! !! !! Jeg puster halvdelen af ve-støvet afsted mod dig, og holder på resten her.. Har IKKE sovet meget i nat, baby har møffet rundt og rigtig været sjov, og så har jeg ellers også bare ondt i maven idag, som når man skal have det røde... Håber lidt det kan være starten på noget godt

Men IKKE idag, svigermor har fødselsdag, så venter gerne til efter midnat

Glæder mig til updates !!

Anmeld

29. september 2010

oo

uhuuuuu PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST!!!

Anmeld

29. september 2010

Bolette

Tina&Martin skriver:

Ihhhhh SPÆNDENDE !! !! !! Jeg puster halvdelen af ve-støvet afsted mod dig, og holder på resten her.. Har IKKE sovet meget i nat, baby har møffet rundt og rigtig været sjov, og så har jeg ellers også bare ondt i maven idag, som når man skal have det røde... Håber lidt det kan være starten på noget godt

Men IKKE idag, svigermor har fødselsdag, så venter gerne til efter midnat

Glæder mig til updates !!

Tusind tak - så vil jeg også sende en god omgang vestøv i din retning og  fingre for at det snart er din tur - men efter midnat kan jeg godt se ja

Anmeld

29. september 2010

Bolette

Tjuhl skriver:

uhuuuuu PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST!!!

Taaaaaakk 

Anmeld

29. september 2010

Mama3

PUUUUSSSSTTTTT en masse vestøv her fra til dig held og lykke med fødslen glæder mig til at se den lille prins

Anmeld

29. september 2010

Lillefe

sender en masse v støv herfra også

Anmeld

29. september 2010

Bolette

filuccasmor skriver:

PUUUUSSSSTTTTT en masse vestøv her fra til dig held og lykke med fødslen glæder mig til at se den lille prins

Mange tak skal du have! Vi glæder os også til at se ham 

Anmeld

29. september 2010

Bolette

Perl skriver:

sender en masse v støv herfra også

Tusind tak 

Anmeld

29. september 2010

merichs

Bolette skriver:

Hvor er du sød - tusind tak skal du have  Jeg kan se du har termin dagen før mig - så jeg vil lige sende dig en masse vestøv - puuuuust!!! Og håbe på at det også snart er din tur, så vi alle snart kan se vores dejlige babyer 

Tak skal du ha', ve-støv bliver modtaget med glæde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.