Lillemand måske på vej :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.109 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. september 2010

Bolette

Hej alle 

Jeg er en af dem som absolut ingenting, nada og nix har mærket til nogen som helst tegn på en evt. fødsel!!! MEN i går aftes kl. 20.48 fik jeg pludselig plukkeveer og de fortsatte hele natten og de blev mere heftige tidligt i nat/morges og her til morgen er de ret bidende!! Så jeg tog et dejligt varmt bad og vupti - der kom slimproppen   

Jeg havde pludselig en masse spørgsmål og vidste på det tidspunkt ikke om det var slimproppen, så jeg ringede til fødegangen og forklarede hele forløbet.. Jordemoderen siger så til mig at det lyder til at jeg er på vej i fødsel - YAAAYYYEEEE  Så jeg fik bud på at slappe af og samle kræfter og vente på at veerne tager mere og mere til!!! 

Så NU vil jeg meeeget gerne modtage en masse vestøv, så min dejlige kæreste og jeg snart kan komme til at se vores allerede elskede søn 

Er der forresten nogen af jeres fødsel som startede sådan her? 

Mange fra Bolette, 39+2, som nok meget snart skal være MOR 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Sisley

Sender masser af vestøv og krydser fingre for at der snart sker noget!

Min fødsel startede i øvrigt ikke sådan.

Anmeld

29. september 2010

Tdittmann

Sender MASSER af vestøv i din retning.

Min fødsel med den første startede på samme måde slimproppen gik om natten og næste dag om eftermiddagen fødte jeg.

Held og lykke med din forestående fødsel

Anmeld

29. september 2010

quar20

Sender en BUNKE af vestøv til dig.. =)

Derud over gik min slimprop på min termin tirsdag d. 10 fe.09 og fik småveer i 2 døgn. Derefter fik jeg 20timers vestorm på sygehuset og endte med at føde fredag d. 13 feb. 09 kl. 00.06...!!

Lad os håbe du ikke tager så langt tid om at få jeres søn til verden..

Anmeld

29. september 2010

Bolette

Sisley skriver:

Sender masser af vestøv og krydser fingre for at der snart sker noget!

Min fødsel startede i øvrigt ikke sådan.

Tusind tak skal du have 

Anmeld

29. september 2010

Bolette

Tdittmann skriver:

Sender MASSER af vestøv i din retning.

Min fødsel med den første startede på samme måde slimproppen gik om natten og næste dag om eftermiddagen fødte jeg.

Held og lykke med din forestående fødsel

Tak skal du have 

Uuuuhh det lyder godt - så håber jeg at det går nogenlunde ligesådan for mig  

Anmeld

29. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af vestøv afsted  

Anmeld

29. september 2010

Bolette

quar20 skriver:

Sender en BUNKE af vestøv til dig.. =)

Derud over gik min slimprop på min termin tirsdag d. 10 fe.09 og fik småveer i 2 døgn. Derefter fik jeg 20timers vestorm på sygehuset og endte med at føde fredag d. 13 feb. 09 kl. 00.06...!!

Lad os håbe du ikke tager så langt tid om at få jeres søn til verden..

Det er modtaget og sendt ned til Lillemand  Hehe. Nej jeg håber da på at det går lidt hurtigere haha!

Anmeld

29. september 2010

lillemunk

Hvor er det spændene ... weeee ... Massere af ve-støv i din retning PUUUUUUUUUUUUUUUUUST

Anmeld

29. september 2010

mor_sabina

Bolette skriver:

Hej alle 

Jeg er en af dem som absolut ingenting, nada og nix har mærket til nogen som helst tegn på en evt. fødsel!!! MEN i går aftes kl. 20.48 fik jeg pludselig plukkeveer og de fortsatte hele natten og de blev mere heftige tidligt i nat/morges og her til morgen er de ret bidende!! Så jeg tog et dejligt varmt bad og vupti - der kom slimproppen   

Jeg havde pludselig en masse spørgsmål og vidste på det tidspunkt ikke om det var slimproppen, så jeg ringede til fødegangen og forklarede hele forløbet.. Jordemoderen siger så til mig at det lyder til at jeg er på vej i fødsel - YAAAYYYEEEE  Så jeg fik bud på at slappe af og samle kræfter og vente på at veerne tager mere og mere til!!! 

Så NU vil jeg meeeget gerne modtage en masse vestøv, så min dejlige kæreste og jeg snart kan komme til at se vores allerede elskede søn 

Er der forresten nogen af jeres fødsel som startede sådan her? 

Mange fra Bolette, 39+2, som nok meget snart skal være MOR 

Ihh hvor spændende håber du snart har din lille bebs i armene

Min fødsel startede ved slimproppen gik og så begyndte bvandet at sive, ved middagstid. Så kom plukveerne ligeså stille og kl 19.20 var jeg på sygehuset og kl 00.23 vasr han født. Så jeg håber du går et hurtigt og forholdsvis smertefrit forløb i møde

Rigtig god arbejdslyst, glædr mig til update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.