så er der sgu nye billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

ka li ja

er hun hurtig !! -eller er hun bare hurtig!!!!;):D

http://www.123hjemmeside.dk/familien-i-sovind/8291 846

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Loggidut

aj kalaha, det billede hvor du har alt legetøjet spredt rundt inde i stuen...det elsker jeg bare...fååårk det er fedt...så er jeg jo ikke den eneste i verden der vader i sager all over...lol

de er godt nok gode dine snapshots!(L)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

hahaha ja jeg måtte bare ha et billede hvor det hele bare flød!!!!:D

åhh jeg kan godt se jeg tager alt alt for mange billeder!! jeg kan slet ikke la vær.. det er nærmest en besættelse8(8(8(

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Åh gu, Karina.. Det kamera er jo helt fantastisk! Det kan få begge dine børn til at ligne små artige englebasser!

Anmeld

28. juli 2008

Helle30

Orv hvor er de gode Karina. Og det er da nødvendigt at tage mange billeder, så man kan udvælge de bedste fra en given situation. Har du aldrig set/hørt, når pressefotograferne knipser? Det lyder jo som åben krig med maskingeværer. Det er selvfølgelig nogle skønne børnebilleder, men jeg er også ret vild med naturbillederne. Hvem kender ikke det med legetøj over hele gulvet?`Jeg har fundet løsningen: En løvrive af plastik du! Når gulvet skal ryddes, så sætter jeg Sofie med ryggen til, og så bliver legetøjet revet sammen. Det er en meget bedre arbejdsstilling. - Helle, som mener Kaluha skulle blive paparazzi, hvis chefen ik' vil give hende tidligt fri hver dag. Er du klar over, hvad et billede af kronprinsen i bar røv på Bellevue ville indbringe? Du behøver ik' lave noget de næste to år8D

Anmeld

28. juli 2008

ka li ja

HEHEEEEEE, ja klart så går jeg efter kronprinsens røv!!!!!!!!:)):)):))

mon jeg møder dem i legoland i dag!! det blir vist det eneste sted der blir taget pics i dag;)
og fuck hvor er der bare mega mega mega varmt!!!! det skal nok blive en hyggelig tur!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.