Så gik den weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Kaufie

...og hold da op I har været produktive herinde.....er vejret slet ikke godt hos jer?

Anyways, så var William med i Fårup i går - det var hygge, men hold fast, der var mange mennesker. En hel dag i vognen var dog ikke helt noget , der passede herren, så da han blev sluppet løs på terassen hjemme hos vores venner gik ham og Chili på 1 år minus 16 dage helt bananas med bold og radio.... Den fik ikke for lidt på volumeknappen - og skifte kanaler ku de også.... Indtil de gik omkuld i hver deres vogn kl 21....

I dag har vi så besøgt en anden lille kammi-bebs - på kun 5½md - og hvor kan de dog godt nok meget lidt i den alder. Ufatteligt så hurtigt man glemmer hvor hjælpeløse de har været. Derfra gik turen så hjem til mormor og bedstefar, hvor vi lige fik skubbet kusinens 10 år gamle sand/vandkasse - ren lykke i sommervarmen. Igen blev kl 21 før Wildbassen lå i sin seng....

Men nu går han sørme - altså lidt mere end de de 2-4 "falde-skridt". Han rejser sig, storsmiler og så koncentrerer han sig helt vildt om 5-7 skridt og så storsmiles der igen (L)

I morgen er det tid til 1 års undersøgelse og stik..... Og så ellers en slappe-dag.

Mette, der selv er på vej på hovedet iseng efter en lang dejlig weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Nadi

Der har da været konge vejr her hos os i Viborg, men det er der ikke om aften/natten og når man bor på 2. sal har man desværre ikke mulighed for at kunne sidde ude og nyde de dejlige aftner :( (HÅBER SÅDAN AT DET BLIVER TIL NOGET MED HUSET).

Her har vores weekend gået med at passe nevøen og niecen, det var bare så suoer hyggeligt. Mads er 9 og Mathilde er 6 år, de er virkelig bare de herligste unger! Mads og Dennis spillede PS2 til de gik omkuld og Thilde og jeg lagde make-up, glattede hår og malede billeder. Idag var vi så i friluftsbad med ungerne og fik masser af sol på ryggen, så gælder det fronten imorgen. Skal være pæn og jævn til lørdag :D

Det lyder til at I har haft en skøn weekend! Her er klokken altså først 22 inden Ollie overgiver sig. Hans soverytme her i ferien har været anderledes end i hverdagen, men det passer os fint og knægten lader os til at være godt tilfreds med det :)

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Ej hvor har I dog haft en dejlig weekend - begge to! Vores har heller ikke været helt ueffen. Lørdag blev der holdt fælles fødselsdag for begge ungerne (Freja fylder 3 år på onsdag). Det betyder jo masser af forberedelse dagen(e) før, og fuld knald på selve dagen, og igår var der oprydning og afslapning... Så det er jo som det er :D Det vildeste der er sket er nok at jeg har trimmet Malte! :'( Hans skønne frække hår er nu ca 2 mm (!!) Jeg så pludselig at han havde arp i hovedbunden, og så syns jeg at det bedste måtte være at få håret væk så der kunne komme frisk luft til hovedbunden. Det ser nu også kækt nok ud.. meeeen han var sgu læks med det han havde før. Nå, nu kunne det passe resten af familien at indtage sine pladser ved morgenbordet, så jeg smutter igen. Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.