mobil snor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.329 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Susan1978

hvor pokker finder man sådan nogle..

når jeg googler det, så kommer der nogle frem med jesus og josefine..

ej det var måske ik lige sådan en jeg havde i tankerne..

hedder de evt nogen andet.. ?

det er bare sådan en lang snor man sætter fast ligesom et mobil smykke..

må sgu hellere have sådan en på den nye moblios.. ellers har jeg da tabt den 100 gange inden den er 1 mdr gammel.. da den er såå tynd og glat.

Susan som ligner crap efter at have siddet lidt i solen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

ka li ja

jeg har en der står nokia på, den skal ikke koste dig noget!!!

Anmeld

27. juli 2008

Susan1978

Det sødt af dig, meeeen at have en feed sony ericsson også en nokia snor... det matcher måske ik lige top.. ?? :P

tak ellers. (L)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

haha jeg syntes ikke engang den matcher min.. og det er trods alt en nokia!!! den er bare sort med noget metal på og så står der nokia graveret ind i metallet....
men kan sgu godt forstå dig!!
lur på ts, der har de måske noget under øvrigt?

Anmeld

27. juli 2008

Susan1978

har prøvet med mobil snor..

men ved ik hvad sådan en ellers kan hedde..

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

nej det hedder den vel bare?

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

De findes vel i alle telebutikker?

Mette - som er vokset fra mobil-liren. :-o

Anmeld

27. juli 2008

Helle30

Sådan helt forsigtigt: Du leder efter en mobilsnor. - Ikke en mobil snor.
Prøv at google den som sådan - altså et sammensat ord, hvis altså du tidligere har skrevet søgningen i to ord.
Der er jo også noget forskel på en ny bagt mor - og en nybagt mor;)

- Helle - erhvervsskadet

Tilføjelse: Jeg har lige googlet begge dele og kan godt se den med Jesus og Jose... Men mobilsnor ér og bliver i ét ord, og det giver også flest relevante resultater i søgningen.

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

hvor er du go helle!!!

vi er erhvervs skadede.. ja nu tør jeg næsten ikke skrive noget, for ved jo du sidder og analyserer.. hehe

du tænker i sammensatte ord osv. , jeg tænker i former og farver!!:D

Anmeld

27. juli 2008

Helle30

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] hvor er du go helle!!! vi er erhvervs skadede.. ja nu tør jeg næsten ikke skrive noget, for ved jo du sidder og analyserer.. hehe du tænker i sammensatte ord osv. , jeg tænker i former og farver!!:D[/citat] Pjat med dig - jeg underviser også i billedkunst. Forrige år lavede jeg (med min, desværre, daværende klasse) et længere forløb om sammensatte ord, som netop inddragede dansk og billedkunst. Jeg lavede en fantastisk fodsvamp (ca. 80 cm høj) i papmache. Den tog mig 12 timer at fremstille + forberedelse af en kort introduktion til sammensatte ord (danskfagligt). Selve fodsvampen var konstrueret af hønsenet. Nederst en fod (til ankelen) og ovenpå en stor paddehat. Alt blev beklædt med avispapir/tapetlim og malet med realistiske farver (akryl). Endelig monterede jeg hele fodsvampen på en meget stor omvendt urtepotte. Det var et KÆMPE arbejde, men jeg skal love for at mine unger lavede kasse-damer, tand-børster mv. til en fantastisk udstilling, og de klarede testen i sammensatte ord bagefter til ug med stjerne. Selvfølgelig falder det mig i øjnene, hvis jeg læser noget, der kunne have været skrevet anderledes;) - men jeg laver s'gi da osså sælv slåfajl, og hvad så? Lige i dette tilfælde tænkte jeg, at det kunne brugews til noget, hvis jeg lissom indgydede en forsigtig viden... Desuden Kalaha - indrøm det: Du har s'gu da spottet, at mine spidser skulle have været taget for 15 cm. siden, og desuden har jeg en dårlig mellemfarvning pga. min voksende mave....:D (H) - Helle, som ikke rigtig kan komme i seng i aften:$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.