guldkorn her til aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

ka li ja

xandr har lige været i bad, og fået børstet bisser o så sir jeg at nu er det sengetid!
så spørger han mig om jeg vil putte med ham. jamen det vil jeg gerne hvis han lægger sig til at sove med det samme! det skulle han nok.
da vi så kommer ind på værelset, skal jeg lige se han kan springe baglæns ned fra hans køjeseng, ned i boldene. ok en gang siger moren så! det skulle selvfølgelig diskuteres lidt, så han foreslog at han tog 3 spring. nej sagde jeg. så foreslog han selv 2 spring, for så var det da mindre end det han havde foreslået sidst.. haha han er en rigtig forhandlings mand!!
da vi så får lagt os ved siden af hinanden, kommer han i tanke om at han ikke havde fået noget vand... jamen altså!!!
så ber jeg ham om lige selv at gå ud og tage noget uden at svine, og så komme med dt samme igen. jaja det skulle han nok, og inden han forlader rummet siger han gud hjælpe mig til mig; mor! nu laver du ingen ballade mens jeg er væk, så gider jeg ikke ligge og sove med dig! så går jeg altså ud!! haha sådan! bette kopi maskine(L)

vi lå også og snakkede om at børn og voksne ikke måtte være kærester, for så kom politiet.... det var han noget træt af, for han ville altså rigtig gerne være kærester med hans mor!!
bagefter spurgte han om to piger måtte være kærester!!! øøhh ja når de er voksne måtte jeg jo sige!!
HVORFOR ER DIG OG MOSTER SÅ IKKE KÆRESTER!!!???

hahahaha han er altså for sjov den lille lort!!!!

hvor jeg bare elsker mine vidunderlige larmende unger(L)

nå men ville ikke en skid andet end lige at berette om vores hyggelige sengeputteri(L):)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

linemus

Ha ha ha - hvor er han sød. Han lyder som en tro kopi af Sebastian ;) (L)

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

linemus skriver:

Ha ha ha - hvor er han sød. Han lyder som en tro kopi af Sebastian ;) (L)

ja når du skriver noget sebastian har sagt så tænker jeg også; ja det ku lige så godt ha været alexander!! haha :P

Anmeld

27. juli 2008

ivfmarie

århhh (L)

Det er bare en guld-tid nu hvor sproget (og klæbehjernen) slår til for de "store"unger.

Freja kommer også bare med så mange gode.. hun er sådan meget gammelklog-agtig, kombineret med lidt gak-gak-humor 8D
Seriøst underholdende!

Hun har simpelthen været SÅ sød og dygtig her i ferien (heldigvis når nu Malte er en pain)
Hun droppede bleen i mandags, og hun går allerede selv ud og sætter sig på potten når hun skal - er hun ikke dygtig!? MOR OG FAR ER SÅÅÅ STOLTE!

nå.. det blev også bare plidderpladder herfra

myz søde Kalija

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

går hun godt nok selv på potten!!??

her blir der stadig skreget højt(mens han løber på tønden) mor jeg ska lave pøller!!!!!

Anmeld

27. juli 2008

ivfmarie

JA! Er hun ikke bare fantastisk? Jeg var ved at tude forleden da vi var påbesøg ved farmor, og hun kom hen og tog mig i hånden og ligeså stille sagde" Mor, jeg vil gerne på to'let" Men jeg skal nok ikke klappe for tidligt. Hun begynder jo i børnehave om en uge - og så går der nok uorden i renligheden... :(

Anmeld

27. juli 2008

ka li ja

jo hun er sgu go!
jo d kan da godt være det smutter i bh, men kan hun sagtens nu, så går det garanteret også nemt i bh! d krydser vi fingre for i hvert fald, for det er nemt.
så skal der bare en GO stak skiftetøj med:D

Anmeld

27. juli 2008

Kaufie

Hvor herligt med de bemærkninger! Og tillykke med ble-stoppet!

Jeg sad lige med en veninde i dag, der har en dreng på 5½ md. Vi snakkede de forskellige aldre - og kom frem til at vi jo nok synes den alder de har lige nu er federe end den de havde for en md siden, fordi de nu kan så meget mere.

Jeg synes jo umiddelbart at hendes 5½ md gamle søn ikke kunne ret meget - men selv synes hun selvfølgelig at han var enormt dygtig - i fht for 1 md siden..... Og sådan har folk med ældre børn det vel også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.