Lucas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2010

Shibby

Min kærestes søn Lucas,næsten 6 år har lige kaldt mig mor! Han rettede det bagefter men virkede ikke til at være flov over at have kaldt mig det-og lige den del gjorde mig lige lidt varm

Jeg ved det var en upser,men alligevel syntes jeg det var sødt

Jeg ved at han kan lide mig..Ingen tvivl der og jeg er mega glad for det lille væsen  Men at blive kaldt mor-selv ved en fejl..Uhh.. Kunne ikke lade være med at smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Susanne79

hvor sødt, og især fordi det jo var en fejl Men er da glad for at høre at han har taget så godt imod dig. Hvad siger Christina til at Lucas er så glad for dig?

Anmeld

28. september 2010

mullesmith2

Er også sket for mit bonus barn (4år) han siger tit jeg er bonusmor og jeg laver go mad haha  Men det er da lidt sødt når de kommer til at sige mor, det viser vel bare de føler sig trykke og godt tilpas sammen med en.

Anmeld

28. september 2010

Shibby

Jeg ved ikke hvordan christina har det. Tror bare hun skal være glad for at Lucas er ved en der vil ham det bedste

Anmeld

28. september 2010

Laulund87

Shibby skriver:

Jeg ved ikke hvordan christina har det. Tror bare hun skal være glad for at Lucas er ved en der vil ham det bedste

Hvor meget er han hos jer?

Anmeld

28. september 2010

Amso

Ja det er en dejlig følelse  Har selv en steddatter på 10 år som endnu ikke rigtigt ved hvad hun vil kalde mig. ( efter 3 år ) Nogen gange siger hun anne-mette ( mit navn ), nogen gange bonusmor, mor, ekstra mor. Hun er lidt usikker på sig selv om hvad hun kunne tænke sig. Men fortæller hende hver gang jeg kan se usikkerheden i hende, at hun kan kalde mig lige det hun vil, så længe det ikke er grimme ord, så er der frit valg, bare hun selv syntes hun har det godt med det.

Anmeld

28. september 2010

SussieThyssen

Shibby skriver:

Min kærestes søn Lucas,næsten 6 år har lige kaldt mig mor! Han rettede det bagefter men virkede ikke til at være flov over at have kaldt mig det-og lige den del gjorde mig lige lidt varm

Jeg ved at han kan lide mig..Ingen tvivl der og jeg er mega glad for det lille væsen  Men at blive kaldt mor-selv ved en fejl..Uhh.. Kunne ikke lade være med at smile

Det er så dejligt når den slags sker og varmer en helt ind i sjælen.
Mine børn (og børnebørn) har klaret "titlerne" ved at opfinde eller bruge specielle ord omkring de forskellige personer i deres liv.

Min nu afdøde x-mand var "Daddy" for min ældste, og inden han døde, nåede han at få titlen "Morfar-Daddy" Og det var han meget stolt af, for det var HANS tittel og identitet i forhold til sit "barnebarn".
Mine unger har altid kaldt min 3. mand for Niels. Det er ikke kun hans navn, men også en tittel på lige fod med mor og far.
Det gik op for os, da vi hørte den mellemste som syv årig snakke om et eller andet med et par veninder hvor hun sagde: "Min Niels siger...." Hun kunne lige så godt have sagt "Min far siger..." men han var/er hendes "Niels" og Nickolai har det på samme måde.
I børnehaven var han også "Min Niels gør dit eller dat" Og hvis ungerne så sagde.."Nickolai nu kommer din far", så sagde han: "Nej det er ikke min far, det er min Niels". 

Min mor er oldemor, og det er hun stolt af, men også hun har en speciel tittel, hun er nemlig ikke den eneste oldemor i mine børns liv. Så mine børnebørn kalder hende "Troldemor", og det er noget de selv fandt på under grin og latter, da de var 2 og 3 år. Siden har de kaldt hende Troldemor, og det elsker hun.

Selv er jeg "Bedstemor" og Niels er "Bedstefar".
Det er der to grunde til. Jeg har jo både en dreng og to piger, og jeg har altid sagt, at hvis jeg får børn af forskelligt køn, så tager jeg den mere neutrale tittel bedstemor, som kan betyde begge dele. Det kommer sig af, at min kusine og jeg sloges så totterne fløj om hvad min mormor og hendes farmor hed. Vores forældre er søskende, og naturligvis VAR min mormor, farmor til min kusine, men vi var bare for små til at fatte sammenhængen.
Og endelig så elsker jeg bare selve ordet "Bedstemor", der er noget hyggeligt og trygt ved det ord.
Det har også løst problemet med flere mormødre og morfædre, nu kan mine børnebørn nemlig kende forskel
Kærligst
Sussie

Anmeld

28. september 2010

Magsen

Shibby skriver:

eej hvor sødt !!

haha, sidder lige og ser lucas :p i tv altså

Anmeld

28. september 2010

Shibby

Vi har ham 50/50..Eller..Mere end det, Vi tager ham ofte en dag ektra elle rne dag før hvis christina skal noget. Passer mig fint. Jeg ser jo helst han er her hele tiden

Hvadend man bliver kaldt,-så er det ligemeget bare det ikk er grimt Blev bare lidt paf da han sagde mor..Uheld..I know.. Men det ramte bare alligevel

På kanal5 nu? Behøver jeg ikk. Jeg har ham lissom live lige her

Anmeld

28. september 2010

Lillefe

Nej hvor sødt det betyder jo bare han er glad for dig! herhjemme bliver jeg også kaldt mor (men han ser heller ikke sin bio) Og han har selv valgt at ville kalde mig det..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.