Ja hvor kommer min energi fra....den er der ikke altid......men der er jo ikke meget andet i mit liv end børn og familie... hverken manden eller jeg har længere nogle fritidsinteresser, kun sammen med børnene.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har sovet en hel nat, det er mange år siden, men måske fordi jeg ikke har prøvet det længe, gør det heller ikke så meget at undvære det.
Nu er det jo faktisk sådan at den store dreng på 18 er flyttet hjemmefra, og pigen på 16 er på efterskole, så hun er kun hjemme max hver 14. dag. Så i hverdagen er der kun 6 børn, Jeg har siden oktober sidste år haft 4 børn hjemme hverdag, ham på 6 var egentlig startet i skole, men det kunne han ikke lige finde ud af, så derfor kom han hjem til mig og de 3 små, og jeg skal ikke bære bleg til at indrømme at det har været hårdt, fordi ham på 6 ikke er god til at indgå i fællesskab ( vi arbejder pt. med at finde ud af om han har et eller andet handicap med i bagagen, men den slags tager jo tid )
Derfor glæder jeg mig til at han starter i skole igen, og de 3 små skal i pasning, eller glæder mig er måske så meget sagt, men at have haft dem alle hjemme har gjort at de små tror man skal aggere som ham på 6, og de trænger til at se hvordan jævnaldrende arter sig.... og så må det jo være sådan....
Når vi handler er det som regel manden der klarer det på vej hjem fra arbejde, det er også det billigeste, for han køber kun det der står på sedlen.
Der er ikke så mange penge at rutte med, når de faste udgifter er betalt er der vel omkring 8000 tilbage til mad, bleer, tøj, vaskepulver, benzin, jeg hader benzinpriserne lige for tiden......men vi mangler aldrig noget, men der er da noget vi gerne vil have med tiden, bla en ny seng, den gamle er lagt ihjel....:S. , og pigen på 10 mangler helt sikkert bjørnborg underbukser, men jeg køber dem ikke til hende:)
spørg endelig hvis der er mere....
Lisbeth.
Anmeld