Grynt/Tina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

mor til en del

Jeg må altså lige høre, hvor mange dage gik der inden du var bare nogenlunde normal igen oven på dit rygestop?

Jeg er ved at drive mig selv helt ud i tovene, og gør de andre så ked af det ved at være så hissig/emsig.... det er slet ikke til at klare.

Imorgen tager manden jo på job igen, og jeg kan pt. slet ikke overskue at skulle være alene hjemme med ungerne, det ligner mig slet ikke, jeg bliver helt bange for mig selv ind imellem, det har bare at være bedre imorgen......

Det gør jo nok ikke situationen bedre at homonerne raser for at producere baby.

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Grynt

Hej Lisbeth, og stakkels stakkels stakkels dig. Hormonfyldt og uden en smøg i sikte, øv hvor træls!! :'( Har faktisk tænkt meget på dig og hvordan det står til med rygestoppet. Her går det fint. Trangen er der (!!!!!!!!!!!!!!), men kan kæmpes med i ca 3 min så er det over ;) Når jeg har aller mest lyst til en smøg tænker jeg på mine stakkels brugte lunger (+o() og mærker rigtigt godt efter om de kan holde til røgen....vel vidne at det kan de ikke!!! Har allerede skåret ned på min medicin og hiver ikke efter vejret hele tiden.....fantastisk følelse :D Kan også handle ind uden at tænke på at jeg SKAL have smøger med hjem ;) selv tyggegummiet er skåret ned på (1 stk i går aftes og pt ingen) Det eneste jeg kan sige er, jeg ryger ikke idag, men hvem véd hvad der sker i morgen ;) KH Tina, nu på dag 10 8D

Anmeld

28. juli 2008

mor til en del

Hejsa Tina.

Godt at høre fra dig....og godt at du har haft endnu en røgfri dag;)

Jeg har faktisk haft en vidunderlig dag, nu er jeg vist ved at være på den gode side af det, og humøret er blevet rigtig godt, nu er jeg sej, jeg kan hvad jeg vil, og imorgen bliver også røgfri...:D

Lisbeth. næsten 4 hele røgfridage....jubi...

Anmeld

28. juli 2008

Rasmine

I er fanme seje.

Mette - som efter 4½ dags rygestop, for 10 år siden, desperat ledte alt igenem bare for at finde et lille skod, fandt ét i bilen, som jeg røg i dengang. :$
Klammos!!!

Anmeld

28. juli 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [rød][f]I er fanme seje.[/f][/rød][k][/k][u][/u] Mette - som efter 4½ dags rygestop, for 10 år siden, desperat ledte alt igenem bare for at finde et lille skod, fandt ét i bilen, som jeg røg i dengang. :$ Klammos!!![/citat] Mette for dælan........jeg fik det sygeste billede på min nethinde..... en desperat kvinde sniger sig ind i bilen gennem roder alt, for så at finde det famøse skod, som tændes liggende imellem sæderne, da hun absolut ikke skal opdages.......ha ha hvor er du dog underholdende.....(L) Og ja sku', vi er bare rigtig seje... Lisbeth.

Anmeld

29. juli 2008

Grynt

Ja gu er vi seje 8D

Og som Lisbeth siger, så bliver dagen i morgen også røgfri 8D

Tina, som har 2½ pakker smøger liggende i skuffen og de skal IKKE ryges af mig ;) (ihvertfald ikke idag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.