fanget i tolden;-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.520 visninger
19 svar
0 synes godt om
27. september 2010

Corn

Jeg prøver lige at få mit et vue over, hvor mange der er blevet "taget i tolden" (eller ikke blevet taget) og har modtaget efterregning, når de har bestilt bæredims i USA....

Bare sådan at jeg ved hvad jeg kan forvente, når jeg får overtalt manden til at jeg skal låne hans visa med ind på babyhawk.com (pisse træls at jeg ikke selv har visa, så kan han jo holde øje med mine net-indkøb)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

dorthemus

Jeg blev ikke nuppet

Anmeld

27. september 2010

roenlund

jeg følger lige med, for jeg vil vildt gerne have en custommade babyhawk.... men men men hvis der skal told og alt det oveni bliver den for dyr

Og kan ikke rigtig finde ud af reglerne... der var en der skrev det var ok hvis det var et mindre beløb man købte for men en anden sagde at der altid kom alle tingene oveni...

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

Jeg har godt nok ikke bestilt bæredims fra USA, men derimod cremer fra Jersey (de kunne sgu godt lige ha skrevet adressen noget større...) og der måtte jeg betale told - ved ikke lige om jeg også betalte moms, jeg købte for lidt over 600 og skulle lægge 280 kr. på posthuset for at få mine varer.....jeg tror ikke jeg sparede såååå mange penge ved den handel....

Anmeld

27. september 2010

Sujan

Har heller ikke købt babyting men har engang købt sko fra USA og der blev pakken taget i tolden.. Var en dyr omgang

Anmeld

27. september 2010

LauraLW

Heller ikke mig. - Min pakke er sendt fra Thailand og der er krydset af ved "gift" på den :-)

Anmeld

27. september 2010

Mumto3

Jeg har engang købt 'en dims' (på vores bryllupsrejse blev ALT stjålet, så vi havde ikke andet end det tøj vi havde på. Så da det gik op for mig at den der grimme lille ting vi havde købt som 'love-gift' til hinanden kunne fås på nettet, ja så måtte jeg bare købe den.  Jeg havde givet omkring 125kr for den 'over there' og endte med at give ca. 500kr for den, fordi der kom forsendelse, told osv. oveni. Men da det er vores ENESTE fysiske minde vi har fra vores 4 uge lange bryllupsrejse, så er den alle pengene værd!

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Znuzke skriver:

Jeg har godt nok ikke bestilt bæredims fra USA, men derimod cremer fra Jersey (de kunne sgu godt lige ha skrevet adressen noget større...) og der måtte jeg betale told - ved ikke lige om jeg også betalte moms, jeg købte for lidt over 600 og skulle lægge 280 kr. på posthuset for at få mine varer.....jeg tror ikke jeg sparede såååå mange penge ved den handel....

Jeg har også bestilt fra Jersey mange gange...men aldrig blevet taget.

Anmeld

27. september 2010

ekzunz

dorthemus skriver:

Jeg har også bestilt fra Jersey mange gange...men aldrig blevet taget.

Jeg tror bare jeg købte for meget på en gang...

Sidst købte jeg kun 1 creme og den kom uden problemer.

Jeg shopper hos Feelunique.com og de har jo fri fragt, så man kan jo bare købe enkeltvis...

Anmeld

28. september 2010

Miamaja

Jeg kober omvendt.. fra dk til usa.. smaafolk pakke og der blev pakken heeeeldigvis ikke opdaget af tolden. det sker men ikke specielt ofte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.