Hejsa..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2008

Stumpen

Ej hvor lækkert og flot at I har tålmodighed til at vente med at bygge til der er overskud og penge til det... Her gik det alt for stærkt og sådan, så der er mange lappeløsninger, der desværre nok kræver en renovering hurtigere end hvis vi have givet os selv tid dengang.. Men sket er sket og af fejl bliver man klogere ;)
(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

st

Hej igen,

overskuddet og tålmodigheden er jo også kun fordi vi kan " nøjes " med underetagen. Ellers var jeg også gået ud af mit gode skind. Jeppe gør jo det hele i fritiden, så det giver også sine begrænsninger. :)

Men jeg gglæder mig til den dag jeg kan tage et bad ivenpå, så er det nemlig tegn på, at det er ved at være overstået. Men vi snakker 3-4 år er jeg bange for.

Puha, de penge du er fattigere, er det regning for bilen?

Knus st.

Anmeld

30. juli 2008

Stumpen

Jeps... Jeg synes det er vildt, men det skulle jo til... heldigvis har vi lit til at stå på en konto, så helt i elendighed er vi dog ikke.. Men surt alligevel,kunne snildt have brugt de penge et andet sted...

3-4 år, det lyder godt nok af meget... Men sådan noget håndværks noget tager bare længere tid end man lige renger med, det rfarede jeg da trods alt sidste år.. Det ser nemmere og hurtigere ud end det er..
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.