Hejsa..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Stumpen

Vil bare lige sige hej og fortælle at jeg stadig er her, men er noget bustet i disse dage, så læser mest med fra sidelinjen..

Håber at I alle nyder det gode vejr og jeres ferier.. Min er lige startet i dag....... Og dog skal på arbejde på søndag, men det er vist også det til skolen starter i slutningen af uge 33..
(H) Anja..
ps: det var bare for sjov a jeg skrev at jeg blev flov Tina, du må da skrive hvad du vil ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Doktor Doolittle

Hej søde

Jamen jeg ved godt det bare var for sjov, jeg skulle bare lige drille dig lidt :P
Dejligt med ferie, nyd den og fedt vejret er så godt :))
Knus fra Tina på døgnvagt (H)

Anmeld

27. juli 2008

st

Så har du afsluttet praktikken eller hvad?
Fedt fedt fedt. Det er et overstået kapitel, og et skridt nærmere afslutningen på uddannelsen.

Jeppe og mig skal hjem til Tarm i morgen. Vi har et årligt møde med vores bank, så jeg råber lige, når vi er tæt på Videbæk. "Primal-skrig !!! "

Nyd ferien, den kommer ikke sådan lige tilbage.

Knus st.

Anmeld

27. juli 2008

82Miraklet

Hej

Så er det vist tid du skal have lidt velfortjent ferie, nu har du jo talt lidt ned... hehe..

Sikke et dejligt vejr du også får her i den første uge, det er da bare lækkert !!! jeg har også lige en uge mere sammen med Naija, men kæresten begynder job imorgen... Øv øv

(H)

Anmeld

27. juli 2008

Stumpen

Ja, praktikken er ogsåstået, så nu er det menneskepenge jeg kommer til at tjene deroppe i fremtiden ;) Men det er en øv følelse jeg sidder med her i aften.. Jeg hr jo for he¤#&%" været så glad for at være deroppe og har helt sikkert fundet ud af hvad jeg gerne vil når jeg er færdig om 6 mdr!!!! 6 mdr -lyder det ikke bare fantastisk????? 8D8D8D8D8D8D

Du råber bare st, skal se om jeg kan høre dig.... :D

Pyha, vi skal have bilen til reperation i morgen, den var til syn i torsdag og gik ikke igennem..... Er bange for at regningen kommer til at lyde p omkring 10 kg.........

Qnus Anja..

Anmeld

28. juli 2008

st

Fy for en hankat da. Det var mange penge. Min lille kone-bil gik igennem syn i torsdags, så regner med at jeg er godt kørende i min lille Fiatillac de næste 2 år.
Jeppe er benådet med den fantastiske gave, at han heldigvis kan lave vores biler selv. Så det sparer os for en helveds masse penge. Det betyder virkelig noget, når man snakker værkstedsregning.

Jeg råbte som en gal i dag, jeg håber du hørte mig.

Fedt at praktikken er overstået. Tillykke med det. Hvornår hører du fra din opgave?

st.

Anmeld

28. juli 2008

Stumpen

Den har jeg hørt fra og de var ikke helt tilfredse med den, hvilket jeg heller ikke selv var/er.. De ser gerne at jeg retter i den og har også overvejet at gøre det,men nu har jeg alts sommerferie, så tror ikke at det bliver gjort......Ved godt at det er mig selv jeg bider i halen, men nu skal jeg bare videre...

Bilen er stadig på værksted....... Hvorfor sagde du ikke det i gårm så kunn ejeg da lige have svinget forbi jer i morgen og så kunne manden lige fikse bilen mens vi leger med ungerne ;):P

Jeg hørte dig udemærket, det var jo ligefør det var piiiinligt :D

Håber at jeres møde gik godt..
(H) Anja..

Anmeld

29. juli 2008

st

Det gik faktisk over alt forventning i banken. Vi fik ros af vores bankrådgiver, fordi vi havde klaret det sidste år så flot. Det er jo altid dyrt at flytte i et hus, da der ofte vil være ting der skal laves, males og ændres på osv. Men vi har til trods for en noget sølle økonomi (pga min su), formået at spare sammen og klare det hele endda med et overskud, så vi var noget stolte da vi tog derfra. Nu kan det kun gå fremad hvad det angår.

Knus st

Anmeld

29. juli 2008

Stumpen

Ej, hvor lækkert for jer... Kan I spare op med dig på su, så kommer I da til at vade i penge nu ;)

Har I skulle lave meget om på jeres hjem?
(H)

Anmeld

30. juli 2008

st

Hmm ja både og. Huset er et gammelt hus fra 1930, som er i generel over middel stand. Hele over etagen var meget dårligt indrettet, så det har Jeppe revet ned, og er så småt færdig med at isolere deroppe. Det hele skal så bygges op igen, så det hele bliver nyt.

Det er så planen at vi skal have 2-3 værelser deroppe, et soveværelse og et badeværelse. Men det er et langvarigt projekt, da vi bygger om når der er tid og råd. Neden under skal der også ske nogle ændringer engang med tiden, men det er som sagt et mangeårigt projekt. Men det betyder ikke så meget, fordi Jeppe kan arbejde på loftet uden vi mærker det her nedenunder. Der kan lukkes helt af for støv, støj osv. Så det gør også at vi ikke har så travlt med det.

Vi bruger kun underetagen (125 kvm) så vi har plads nok noget tid endnu.

Knus st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.