Langt fravær... sorry!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

MrsMartens

Hej tøser!!

Jeg har været væk i laaaaaaaaang tid!!! Det er jeg ked af, men der har bare været såååå meget. Jeg ved godt, at jeg ikke har været den mest aktive herinde, men jeg har læst meget, og fulgt med på den måde. Men ikke i over en måned.

Der har bare været såååå meget!!! Først skulle vi gøre klar til at tage på ferie, så 14 dage afsted! Mens vi var væk, fik jeg en sms fra min gamle chef, om jeg ville til HAdsten og arbejde i en måned!!
Joooo, det er da bedre end dagpenge, så jeg er ferieafløser dernede, og arbejder ca 40 timer om ugen, og har en time hver vej i tog...... Hvor er jeg bare træt!!!
Det er naturligvis sjovt at være tilbage, men hvor er der meget der er lavet om!! Men kunderne kan stadig huske mig, efter 2 års fravær, og de fleste er glade for at jeg er "på besøg"!

Men det er ikke fordi jeg ikke gider jer mere, eller synes i er dumme!! Jeg er bare blevet indhentet af den virkelige verden!!

Tillykke med jeres ungers fødselsdage, jeg håber de er forløbet som de skulle!! Her glæder vi os til 5. aug. hvor det er Davids tur!!

Kram
Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

Nadi

Nå det er dér du har gemt dig!

Dejligt lige at få et pip fra dig :)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.