Brystbetændelse - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

mor_sabina

CamillaSoefelt skriver:

Hver time? Aaarrgghh.. Hvordan klarede du den med en lille put der også sku passes?

Mange tak - ja for sørensen det gør nas..;(

Hvor længe varede dit?

Jamen jeg prøvede at malke ud når han sov, og selvfølgelig ligge ham til hver 3. gang ca. Men det er svært og irriterende at skulle malke så meget ud. Men så må du prøve at skubbe dem ind hvor du kan om det så bliver hver 1-2 time er måske ikke så vigtigt. Men det skal skylles igennem så jo mere du kan komme afsted med jo hurtigere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

mor_sabina

mor_sabina skriver:

Jamen jeg prøvede at malke ud når han sov, og selvfølgelig ligge ham til hver 3. gang ca. Men det er svært og irriterende at skulle malke så meget ud. Men så må du prøve at skubbe dem ind hvor du kan om det så bliver hver 1-2 time er måske ikke så vigtigt. Men det skal skylles igennem så jo mere du kan komme afsted med jo hurtigere?

Og mit startede torsdag og vi havde barnedåb søndag, men der var det helt væk. Jeg fik ikke pencilin fordi jeg skulle skylle det ud i stedet

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mor_sabina skriver:

oki, må gøre mit bedste for at få det skidt væk og ud af kroppen

Anmeld

28. september 2010

mor_sabina

CamillaSoefelt skriver:

oki, må gøre mit bedste for at få det skidt væk og ud af kroppen

Det skal nok blive bedre, rigtig god bedring

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mor_sabina skriver:

Det skal nok blive bedre, rigtig god bedring

Tak

Anmeld

28. september 2010

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Mange tusind tak

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.