Brystbetændelse - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. september 2010

CamillaSoefelt

Hej tøser..

Søger et god råd mod det åndssvage brystbetændelse.. Har ligget med 39.8 i feber hele dagen igår og kæmpe mange smerter i venstre bryst... Tog så til lægen i formiddags og fik pennecilin og fik besked på at malke ud big time så brystet blev tømt, sidde med varme omslag og ta varme bade..

Men puuuha jeg har ondt, har I andre gode råd? Er ved og gå ud af mit gode skind selvom det først lige er startet..;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Hej tøser..

Søger et god råd mod det åndssvage brystbetændelse.. Har ligget med 39.8 i feber hele dagen igår og kæmpe mange smerter i venstre bryst... Tog så til lægen i formiddags og fik pennecilin og fik besked på at malke ud big time så brystet blev tømt, sidde med varme omslag og ta varme bade..

Men puuuha jeg har ondt, har I andre gode råd? Er ved og gå ud af mit gode skind selvom det først lige er startet..;(

malk ud... lig baby til så meget han orker... varme bade... massage af brystet... hold det varmt... uldindlæg... hold dig selv varm... drik rigeligt... og ja - så vil jeg bare sige at penicillinen plejer at virke indenfor et døgn ved mig. God bedring

Anmeld

27. september 2010

serinasmor

uldsokker, en varm kop the og dynen i sofaen .. med baby der sutter så du får tømt ud og så ellers gode serier på tv

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

Ja, de gode råd er givet - vil bare ønske dig rigtig god bedring. Håber du snart er på højkant uden smerter, så du igen kan nyde din lille baby

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

malk ud... lig baby til så meget han orker... varme bade... massage af brystet... hold det varmt... uldindlæg... hold dig selv varm... drik rigeligt... og ja - så vil jeg bare sige at penicillinen plejer at virke indenfor et døgn ved mig. God bedring

Tusind tak søde Anne..

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Ja, de gode råd er givet - vil bare ønske dig rigtig god bedring. Håber du snart er på højkant uden smerter, så du igen kan nyde din lille baby

Mange tusind tak

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

serinasmor skriver:

uldsokker, en varm kop the og dynen i sofaen .. med baby der sutter så du får tømt ud og så ellers gode serier på tv

Maaange tak, æææsker den med dynen og tvet, hihi...

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

CamillaSoefelt skriver:

Maaange tak, æææsker den med dynen og tvet, hihi...

Ææælsker mente jeg..

Anmeld

28. september 2010

mor_sabina

Udmalkning hver time og massage det var vist den eneste vej frem her.

Rigtig god bedring det gør pokkers ondt det skidt

Anmeld

28. september 2010

CamillaSoefelt

mor_sabina skriver:

Udmalkning hver time og massage det var vist den eneste vej frem her.

Rigtig god bedring det gør pokkers ondt det skidt

Hver time? Aaarrgghh.. Hvordan klarede du den med en lille put der også sku passes?

Mange tak - ja for sørensen det gør nas..;(

Hvor længe varede dit?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.