søger personer til bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

klmf

Jeg har anmodet om at få låst tråden, hvis det er en fake profil synes jeg ikke der er flere der skal dele ud af noget til en svindler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

4kløver

lotchen skriver:

Jeg har anmodet om at få låst tråden, hvis det er en fake profil synes jeg ikke der er flere der skal dele ud af noget til en svindler.

sad og tænkte det sammen at den var falsk

Anmeld

19. december 2010

komodo

lotchen skriver:

Godt initiativ, hvad kan en fake dog få ud af sådan noget, det er folks børn for christ sake.

ja ja, man skal møde mange spøjse mennesker.

men synes nu stadig at ideen om en bog var god

Anmeld

19. december 2010

Shibby

Hvordan blev det påvist at det var en der udgav sig for at være viktors mor? Jeg sad med hende i Qtv og har skrevet med hende om programmet her over baby pm. Hvis ikk hun havde været deltager havde hun ikke haft kendskab til manus på qtv,-men det havde hun-ak viktors mor altså,så jeg vil ikke mene profilen var falsk

Anmeld

19. december 2010

komodo

Mumto3 skriver:

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på foreningen for spædbarnsdød.

Kender desværre et par stykker der er medlem. Det har hjulpet dem meget at være i sorg-grupper med andre der har oplevet at miste et barn.

tak, jeg har overvejet det meget, men skulle lige blive klar til overhovedet at tale om det, det var pænt af dig at tænke på mig

Anmeld

19. december 2010

Pena

Læste lige det var en fake profil der havde oprettet denne tråd. Føj for h**** siger jeg bare. Hvor må man være syg hvis man kan joke med dette emne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.