søger personer til bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.360 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. september 2010

minviktor

jeg er en nitten årig pige der for 3½ år siden mistede min lille dreng pga af en livstruende sygdom. jeg nåede ikke at se ham i live men jeg elsker ham stadig meget. efter følgene røg jeg ud i en masse forskelligt dårlige ting. jeg har for nogen måneder siden mistet en kammerat der begik selvmord efter hans søns død. jeg har længe overvejet at skrive en bog omkring det hele og nu er jeg gået i gang med den. så jeg tænkte , at hvis nogen er stærke nok til, at fortælle mig om deres tab af et barn så jeg kunne få et indblik om hvordan livet er efter man har mistet et barn man lærte at kende.

det er kun en forspørgelse forstår godt hvis i ikke vil snakke om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Pige2009

Jeg vil bare sige, at det gør mig megt ondt på dine vegne, og helt over det kommer man aldrig, kan jeg forestille mig. Jeg har ikke selv prøvet at miste et barn, men jeg synes du skulle have en hilsen med på vejen

Anmeld

27. september 2010

minviktor

Baagøe skriver:

Jeg vil bare sige, at det gør mig megt ondt på dine vegne, og helt over det kommer man aldrig, kan jeg forestille mig. Jeg har ikke selv prøvet at miste et barn, men jeg synes du skulle have en hilsen med på vejen

takker. nej det gør man ikke. men jeg er kommet meget videre igennem alt muligt skriver i derfor søger jeg nogend er har oplevet lidt omkring emnet

Anmeld

27. september 2010

Pige2009

minviktor skriver:

takker. nej det gør man ikke. men jeg er kommet meget videre igennem alt muligt skriver i derfor søger jeg nogend er har oplevet lidt omkring emnet

Ja, der kan jeg desværre ikke hjæpe dig - synes bare lige du skulle vide, at jeg havde læst din indlæg, og at jeg føler med dig...

Anmeld

27. september 2010

minviktor

søger også folk der har været tvunget til, at give sit barn væk pga. depretion.  til at deltage med ting fra deres oplevelse

Anmeld

10. november 2010

angelface

Hejsa.

Jeg er 26 år og 14 maj 2009 døde min datter da jeg var 37 uger og 4 dage henne... Hun blev obdukseret og vi fik afvide at det var tidlig vuggedød. Hvis du vil høre mere om det, er du velkommen til at skrive en besked til, jeg vil meget gerne fortælle om det...

Med venlig hilsen Maibritt

Anmeld

18. december 2010

komodo

Jeg kan da fortælle min historie hvis det stadig har interesse.

Jeg mistede den 14-6-10 min elskede søn, næsten 7 måneder gammel til vuggedød, jeg har efterfølgende fået nogle sorg erfaringer, også i forhold til hans storebror, jeg har altid været alene med dem så der har kun været mig til at tackle det, ved ikke om det var det du var ude efter ?..

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du stadig har tanker om at skrive en bog, kunne være man kunne hjælpe andre i samme situation, så var Mikais liv da ikke forgæves

Anmeld

18. december 2010

louise8723

komodo skriver:

Jeg kan da fortælle min historie hvis det stadig har interesse.

Jeg mistede den 14-6-10 min elskede søn, næsten 7 måneder gammel til vuggedød, jeg har efterfølgende fået nogle sorg erfaringer, også i forhold til hans storebror, jeg har altid været alene med dem så der har kun været mig til at tackle det, ved ikke om det var det du var ude efter ?..

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du stadig har tanker om at skrive en bog, kunne være man kunne hjælpe andre i samme situation, så var Mikais liv da ikke forgæves

Hej jeg vil så lige informere dig om at profilen er slettet.. da det var en fake profil der udgav sig for at være pigen der havde mistet Viktor.. :/

Anmeld

19. december 2010

komodo

Mange tak skal du have, det var dog usmageligt.

Det var pænt af dig at gøre mig opmærksom på .

Venlig hilsen Henriette

Anmeld

19. december 2010

Mumto3

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på foreningen for spædbarnsdød.

Kender desværre et par stykker der er medlem. Det har hjulpet dem meget at være i sorg-grupper med andre der har oplevet at miste et barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.