Hvordan finder jeg en hobby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Ida.

Jeanne skriver:

Uhhh det går ikke. Min svigerinde ( ) er guldsmed og gud forbyde jeg skulle få NOGET som helst til fælles med hende Men ja jeg har faktisk haft det oppe og vende i mine tanker

Haha

Du kunne jo også male abstrakt kunst... eller scrapbooke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Lise skriver:

Jeg kan heller ikke sy eller hækle, men kastede mig sidste vinter ud i et strikkeprojekt (kørepose til baby), og selvom jeg aldrig har strikket noget der var mere avanceret end grydelapper i 5. klasse, så gik det overraskende godt. Der er jo opskrifter til   Det kan en matematiker som mig jo godt lide. Og sådan er du også lidt, er du ikke?

Jeg er ikke meget for at indrømme det i åbent forum, da det er helt vildt lamt, men jeg lavede også sådan et juletræstæppe i korssting, men det gik der da også lidt tid med, og jeg hyggede mig  

Kast dig ud i det..

Mit svigermonster har også spurgt om hun ikke skulle give mig lidt undervisning. Og jeg har sagt ja, så vi skal bare finde en aften

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
idamaria83 skriver:

Haha

Du kunne jo også male abstrakt kunst... eller scrapbooke...

Ja hvis jeg skulle male ville det automatisk blive abstrakt - kan ikke slå en lige linie med en linial

Det der scapbooke noget lyder interessant

Anmeld

27. september 2010

MoarTil4

Jeanne skriver:

Så er det atter efterår, og igen i år søger jeg en hobby. Jeg kan ikke sy, tegne, strikke eller hækle Bøger læser jeg allerede mange af. Hvad er der så tilbage? Jeg mangler noget til at sidde med om aftenen når nu det blæser og rusker i træerne. Jeg må da have evner til et eller andet - nogen ideer?

jeg har tidligere hygget mig rigtig godt med at lave kort (fødselsdagskort, dåbskort osv.) Pt. har jeg ikke lige tid til det, men det kommer måske igen.

det er kreativt og man kan variere sine kort meget.

der er mange små hobbybutikker på nettet, jeg har købt hos mange forskellige og er aldrig blevet snydt.

de har nærmest alt på den store creativcompany.dk men det er også meget store mængder kan køber ad gangen. derfor har jeg tit brugt de små butikker - lidt karton, 3D-ark, saks, lim og pynt og så er man igang.

det er også sjovt at male med akrylfarver på billed rammer. Har lavet en del billeder til vores eget hjem

Anmeld

27. september 2010

ønskebørn74

Bomst84 skriver:

Jeg laver kort Det er rigtig hygge

Også jeg... Er igang med julekollektionen til hjemmesiden og jule marked... Weeee...

Anmeld

27. september 2010

ønskebørn74

idamaria83 skriver:

Smykker!! Der er nogle gode trin-for-trin her:

http://www.nordicbeads.com/perler_til_smykker_og_smykkefremstilling/tips_teknikker

Eeeeelsker at lave smykker... Er igang med julekollektionen til hjemmesiden og jule marked... Weeee...

Anmeld

27. september 2010

ønskebørn74

Dot D skriver:

Du skal da lave noget "scrap", det er vældig hygeligt at sidde og nusse med. Du får lige lidt billeder af noget, jeg har lavet, så kan du jo se, om det er noget for dig Det er ikke så svært, men bliver flot. Det er en lidt anden måde at se billeder på, end at få smækket et album med 200 billeder på skøddet

Hold op hvor er det flot scrap!!!....

Eeeeeelsker min nye bind-it-all!!!.........

Anmeld

27. september 2010

mullesmith2

Jeg er nettop blevet færdig med at sy små fine navneskilte til mine kommende drenge hvor der står navn, vægt, cm, og fødselsdato. tallene kommer så selfølgelig først på når de er født  Men det er rigtig hyggeligt at sidde og sy sådan noget stramaj, jeg har ikke haft nogen opskifter eller mønstare at gå efter har selv fundet på det hele og prøvet mig frem. Ellers var det meningen jeg skulle igang med at strikke små futsko nu men det er altså bare for svært når man ikke kan strikke ret godt og aldrig har læst en strikkeopskrift, det er godt nok en opskrift der kun skal strikkes ret hele vejen igennem, men forstår ikke det der står alligevel, så jeg strikker simpelthen et stort tæppe ud af det garn jeg havde til at ligge, det bliver sikkert ikke flot men det er ren og skær tidsfordriv, og det er nemlig kedligt bare at sidde og glo.

Anmeld

27. september 2010

Dot D

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er det flot scrap!!!....

Eeeeeelsker min nye bind-it-all!!!.........

Tak skal du have Den der Bind it all har jeg ikke lige fået prøvet, men kunne være den skal prøves Glæder mig til på fredag, skal til scrapconvention i Middelfart, fredag 18 - 24 og lørdag 10 - 19, det er bare hygge

Anmeld

27. september 2010

mariamiss6

Jeanne skriver:

Så er det atter efterår, og igen i år søger jeg en hobby. Jeg kan ikke sy, tegne, strikke eller hækle Bøger læser jeg allerede mange af. Hvad er der så tilbage? Jeg mangler noget til at sidde med om aftenen når nu det blæser og rusker i træerne. Jeg må da have evner til et eller andet - nogen ideer?

KAGE!

Hvad med at brodere? Du kan jo købe dig en julekalender det går på tællemønster, og det kan du i hvert fald godt finde ud af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.