Hvordan finder jeg en hobby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.272 visninger
41 svar
0 synes godt om
27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Så er det atter efterår, og igen i år søger jeg en hobby. Jeg kan ikke sy, tegne, strikke eller hækle Bøger læser jeg allerede mange af. Hvad er der så tilbage? Jeg mangler noget til at sidde med om aftenen når nu det blæser og rusker i træerne. Jeg må da have evner til et eller andet - nogen ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Sunflower

Jeg laver kort Det er rigtig hygge

Anmeld

27. september 2010

TbCp

Soduko

Nøøøj det kan jeg bruge lang tid på

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
Bomst84 skriver:

Jeg laver kort Det er rigtig hygge

Hmmm det var en ide

Anmeld

27. september 2010

Ida.

27. september 2010

Dot D

Jeanne skriver:

Så er det atter efterår, og igen i år søger jeg en hobby. Jeg kan ikke sy, tegne, strikke eller hækle Bøger læser jeg allerede mange af. Hvad er der så tilbage? Jeg mangler noget til at sidde med om aftenen når nu det blæser og rusker i træerne. Jeg må da have evner til et eller andet - nogen ideer?

Du skal da lave noget "scrap", det er vældig hygeligt at sidde og nusse med. Du får lige lidt billeder af noget, jeg har lavet, så kan du jo se, om det er noget for dig Det er ikke så svært, men bliver flot. Det er en lidt anden måde at se billeder på, end at få smækket et album med 200 billeder på skøddet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2010

Lise

Jeg kan heller ikke sy eller hækle, men kastede mig sidste vinter ud i et strikkeprojekt (kørepose til baby), og selvom jeg aldrig har strikket noget der var mere avanceret end grydelapper i 5. klasse, så gik det overraskende godt. Der er jo opskrifter til   Det kan en matematiker som mig jo godt lide. Og sådan er du også lidt, er du ikke?

Jeg er ikke meget for at indrømme det i åbent forum, da det er helt vildt lamt, men jeg lavede også sådan et juletræstæppe i korssting, men det gik der da også lidt tid med, og jeg hyggede mig  

Kast dig ud i det..

Anmeld

27. september 2010

Sunflower

Jep bare en tur i panduro hobby og finde lidt inspiration til at komme igang - man behøver ikke købe sig fattig, bare finde inspiration. F.eks. ÆÆÆLSKER jeg glansbilleder  men det bliver lidt dyrt i længden, så nu køber jeg gavepapir med søde motiver og klipper ud - du kan tro der er til mange kort på sådan en rulle

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
idamaria83 skriver:

Smykker!! Der er nogle gode trin-for-trin her:

http://www.nordicbeads.com/perler_til_smykker_og_smykkefremstilling/tips_teknikker

Uhhh det går ikke. Min svigerinde ( ) er guldsmed og gud forbyde jeg skulle få NOGET som helst til fælles med hende Men ja jeg har faktisk haft det oppe og vende i mine tanker

Anmeld

27. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
TbCp skriver:

Soduko

Nøøøj det kan jeg bruge lang tid på

Ja det er underholdende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.