[citat][f][småt]Stumpen skriver:[/småt][/f]
Det var udemærket.. Det vil sige at hvis den stod i et børneværelse på puslebordet, så vil den registere hvis mit bran græder i sin seng som står ca. 2 m væk??
Må jeg spørge hvorfor I ikke har brugt den meget?? Jeg ved godt at jeg lyder mistænksom, men har bare efterhånden købt katten i sækken flere gange på nettet mht. brugte varer (tænker her mest på qxl)
(H) Anja..[/citat]
Hej Anja!
Helt okay du spørger, kan godt forstå din mistro, hvis du har været uheldig mange gange. Men jeg lover dig, at denne her intet fejler!
Ja, den har en max. rækkevidde på 250 meter. Vores hus er på over 100 kvm., og hvis jeg sætter vognen udenfor hoveddøren, putter alarmen i og går indenfor i modsatte ende af huset, kan jeg stadig høre alt i den. - jeg har sågar hørt posten kom, fordi hun snakkede til min datter, som var vågnet i vognen :)
Vi har ikke brugt den meget....vi købte den, da alle sagde til os den var et must at have.....ja, hvis børnene sover ude eller hvis man er på besøg hos nogen, hvor børnene sover ude. Ellers syntes jeg ikke den er et must at have.
Vores børn har ikke sovet meget ude - vi bor ved en trafikeret vej, så de havde svært ved at falde i søvn. Vores nabo's unger er meget højrøstede når de leger ude, så den var sikker mine børn vågnede hver gang - hvilket var meget træls i længden, når jeg måske lige havde brugt 1 time på at få dem til at sove!
Derfor endte det med vi satte barnevognen i bryggerset, hvor de kunne sove uforstyrret. Dermed havde vi ikke længere behov for alarmen.
Nu er begge børn blevet det ældre - 1 og 2 år, og de sover begge til middag i deres egen seng. Så nu har jeg endnu mindre behov for den.
Så det er altså ikke fordi den fejler noget...den var bare ikke et must for os.
Mvh
Lone
Anmeld