Sikke dog en nat/morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. juli 2008

Rasmine

Kl. 0400 gik jeg ned på sofa'en, for igår kom jeg til at love at Lars måtte sove længe idag. Der har været ekstremt varmt i nat, der har været en snorken uden lige, og Rasmus har været vågen en million gange. kl. 7.45, kom Lars så ned med ham. Det viser sig at den lille Rasmus havde 38,4 i feber. Som lige steg med lynets hast på en time, så den kom op på 39,4. Så han har lige fået lidt Panodil, og nu sidder han ellers i al feberhed, men nektariner, rosiner, Coco Pops og juice med vand, og gratter. Pano'en har åbenbart virket hurtigt. ÆV! Vi havde ellers snakket om frokost i det grønne, måske med soppetur for den lille prins. Blot lidt ynk herfra, GAB!!! Og go' morgen i øvrigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2008

mor til en del

Ja denne hede er ikke sjov for os som sover på loftet, eller 1. sal som det vel hedder i staden.:D her koger vi også, og når Cilas ligge og babser ved mig er det da helt galt.....

Håber at Rasmus snart er på mærkerne igen....

Og god morgen til dig, selv om formiddagen vist har meldt sin ankomst.

Lisbeth.

Anmeld

27. juli 2008

ivfmarie

Argh ja - forbistrede hede!!

Vi har ventilatoren til at køre på fuld skrue - det giver da lidt luft! Men huha hvor er det varmt med et spæklag på tykkelse med en Grindhvals (det ved du selvfølgelig ikke noget om, modella-Mette :P) - med jeg lider altså! Og Malte sveder også heftigt!

God bedring til Rapper

Anmeld

27. juli 2008

Rasmine

Mystisk, efter at have fået det skud Pano, blev han nogenlunde frisk igen.
Og nu ligge det lille kræ og sover rusen ud i den kølige kælder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.