3. kvartals dåbsbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Anne85

Hvor er de fine jeres unger Vi skal først have dåb næste lørdag... men så skal jeg nok bombardere jer med billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hvor er de fine jeres unger Vi skal først have dåb næste lørdag... men så skal jeg nok bombardere jer med billeder

DET glæder vi os MEGET til søde...

Du tar sårn nogle gode billeder.

Anmeld

10. oktober 2010

Anne85

noname skriver:

DET glæder vi os MEGET til søde...

Du tar sårn nogle gode billeder.

hvor er du sød men så skal I dælme også blive bombarderet
Vi havde en fantastisk dag... men pyyyh hvor er det også rart at være på den anden side af festen - har ligget med brystbetændelse hele ugen og havde stadig små feber og ondt i hele kroppen igår

Nå men til billederne
Først et par stykker af prinsessen der lige er kommet i kjolen herhjemme, så et billede af far og datter, mor og datter, i kirken, et billede af Nynne, mig, mine forældre og mine bedsteforældre, et billede af en træt lille dåbspige og min gamle nabo, et billede af Nynne og hendes dejlige moster og så et billede af det overdådige gavebord (+ en ordentlig stak penge - så nu skal jeg ud og ha købt alt det vi havde ønskede os men ikke fik (ønskelisten var enorm )
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

NoName

Anne85 skriver:

Vi havde en fantastisk dag... men pyyyh hvor er det også rart at være på den anden side af festen - har ligget med brystbetændelse hele ugen og havde stadig små feber og ondt i hele kroppen igår

Nå men til billederne
Først et par stykker af prinsessen der lige er kommet i kjolen herhjemme, så et billede af far og datter, mor og datter, i kirken, et billede af Nynne, mig, mine forældre og mine bedsteforældre, et billede af en træt lille dåbspige og min gamle nabo, et billede af Nynne og hendes dejlige moster og så et billede af det overdådige gavebord (+ en ordentlig stak penge - så nu skal jeg ud og ha købt alt det vi havde ønskede os men ikke fik (ønskelisten var enorm )

Dejlige billeder, hvor er hun fin i sin kjole.... Godt at høre i havde en super dag. Og ja skønt at være på denne side af festen... Håber snart du slipper for al den betændelse

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

Anne85 skriver:

Nå men til billederne

Er der en skøn lillepigen, der ligner sin far

Hvor er hun lækker...

Og moren er altså en hottie

Anmeld

10. oktober 2010

Anne85

Macaab skriver:

Er der en skøn lillepigen, der ligner sin far

Hvor er hun lækker...

Og moren er altså en hottie

Åh du er sød... meeen det er nu en mor der stadig har ca. 7 kg graviditetsvægt i kinder, dobbelthage, lår, mave.... så tilfreds er hun ihvertfald ikke selv

Ja hun ligner sin far helt vildt Men det gjorde (gør) storebror også Fandt lige de her billeder fra hans dåb for 3 år siden...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

Ej.... Hvor er I bare et flot par...

Og jeg vil bare så gerne igang med løb/cykling, ja et eller andet, men jeg kan simpelthen ikke finde energien for tiden.. Sådan noget hø...

Anmeld

10. oktober 2010

Anne85

Macaab skriver:

Ej.... Hvor er I bare et flot par...

Og jeg vil bare så gerne igang med løb/cykling, ja et eller andet, men jeg kan simpelthen ikke finde energien for tiden.. Sådan noget hø...

Kender det... jeg har ligget syg siden søndag sidste uge med brystbetændelse... så energiniveauet er HELT i bund. Men jeg ved at det bare handler om at jeg SKAL tvinge mig selv afsted imorgen for når først jeg er kommet igang vender det hele igen - så er energien i top igen og dermed også motivationen til at fortsætte med motion og sund kost

Anmeld

10. oktober 2010

Corn

Anne85 skriver:

Kender det... jeg har ligget syg siden søndag sidste uge med brystbetændelse... så energiniveauet er HELT i bund. Men jeg ved at det bare handler om at jeg SKAL tvinge mig selv afsted imorgen for når først jeg er kommet igang vender det hele igen - så er energien i top igen og dermed også motivationen til at fortsætte med motion og sund kost

Ja jeg forsøger at sparke mig igang i den opkommende uge... Hvis altså Aslan holder sig fra yderligere tigerspring og appetithop... Og Anton gider sove i sin egen seng og lade være med at vågne skrigende hver nat....  trætte mor

Anmeld

10. oktober 2010

Anne85

Macaab skriver:

Ja jeg forsøger at sparke mig igang i den opkommende uge... Hvis altså Aslan holder sig fra yderligere tigerspring og appetithop... Og Anton gider sove i sin egen seng og lade være med at vågne skrigende hver nat....  trætte mor

Puha.... det lyder også som min verden... ihvertfald med den store. Herhjemme er det pt ikke lillesøster der holder os vågne men storebror der vågner hver nat og mener han skal sove mellem mor og far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.