3. kvartals dåbsbørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.127 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. september 2010

NoName

Hej 3. kvartals mødre

Tænkte om vi ikke skal se billeder at vores guldklumper i deres dåbs/navngivnings dres/outfit....

Vi havde dåb i går, men det bedste billede ligger på min mors kamera, så det må lige vente et par dage før jeg kan lægge det ind...

herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

NoName

Hov, der var lige et der kunne bruges, her er min Caroline i sin kjole.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. september 2010

sbs78

Vores Ida blev døbt Lørdag den 11/9

Her er lidt billeder.

Anmeld

27. september 2010

Corn

Aslan blev døbt den 12. september...

Mor og Aslan

Præst, far og Aslan

Anmeld

27. september 2010

NoName

sbs78 skriver:

Vores Ida blev døbt Lørdag den 11/9

Her er lidt billeder.

Sååå fiin hun er den lille Ida...

P.S. ææælsker navnet Ida....

Anmeld

27. september 2010

NoName

Macaab skriver:

Aslan blev døbt den 12. september...

Mor og Aslan

Præst, far og Aslan

Jeg synes han er så fin i sin dåbskjole, men han ligner en der helst er fri for den...

Anmeld

27. september 2010

NoName

Det er nu en helt særlig dag når de bliver døbt de små nisser.... Jeg må indrømme at jeg var både pave stolt og meget blød som smør og måtte i den grad tage mig sammen da vi stod ved døbefonden for ikke at STOR tude foran hele menigheden (høstgudstjeneste, så der var fuldt hus)

Anmeld

27. september 2010

sbs78

noname skriver:

Det er nu en helt særlig dag når de bliver døbt de små nisser.... Jeg må indrømme at jeg var både pave stolt og meget blød som smør og måtte i den grad tage mig sammen da vi stod ved døbefonden for ikke at STOR tude foran hele menigheden (høstgudstjeneste, så der var fuldt hus)

Iiii hvor kan jeg kun give dig ret. Jeg har tuder ved hver af vores pigers dåb. Det er bare en speciel dag

Anmeld

27. september 2010

Corn

noname skriver:

Jeg synes han er så fin i sin dåbskjole, men han ligner en der helst er fri for den...

Han var dødtræt, det er taget inden vi gik ind i kirken. ´Da han kom over på fars arm og vi satte os ned, snorksov den unge mand, indtil det hele var overstået.

Så havde han lige kjolen på hjemad i barnevognen, og så kom han over i alm. tøj...

Så det misfornøjede udtryk er vist bare træthed...

Anmeld

27. september 2010

Corn

noname skriver:

Jeg er stolt, men ikke så følsom... Men jeg kiggede ud over kirken og opdagede at der kun var ET par der ingen børn havde...

Da vores ældste blev døbt for 5 år siden var der kun os og ET vennepar der havde børn.

Så fantastisk så mange der har fået børn siden vi startede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.