Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvor tiden dog bare flyver afsted hvor vildt det allerede er 4 mdr siden...
skønne pic.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor er hun super dejlig
dorthemus skriver: Tusind tak for de smukke ord Er glad for at jeg ikke er den eneste der synes hun er smuk og dejlig Nu er der heller ikke længe til den 5.
Tusind tak for de smukke ord Er glad for at jeg ikke er den eneste der synes hun er smuk og dejlig
Nu er der heller ikke længe til den 5.
Nej 9 dage Glæder mig til og hører behandlingsplanen og kan endda fortælle lægen, at vi liiige skal trække 5 kg fra det vægttab han sagde
Selv tak søde
JulieE skriver: Nej da... Men det måtte jo ske. tror kun dte er min børn der kan apsse str 62 i 4 mdr
Nej da... Men det måtte jo ske. tror kun dte er min børn der kan apsse str 62 i 4 mdr
Problemet er ikke så meget i længden, men i omkredsen
Tutter skriver: Nej 9 dage Glæder mig til og hører behandlingsplanen og kan endda fortælle lægen, at vi liiige skal trække 5 kg fra det vægttab han sagde Selv tak søde
Ej TiLLYKKE med dem
dorthemus skriver: Problemet er ikke så meget i længden, men i omkredsen
LOL... det er kun godt hun er vel isoleret her til efteåret og vinteren
mariaogmarcus skriver: hvor tiden dog bare flyver afsted hvor vildt det allerede er 4 mdr siden... skønne pic.
Tak Ja den flyver bare afsted, men nu er det jo for alvor blevet sjovt
JulieE skriver: LOL... det er kun godt hun er vel isoleret her til efteåret og vinteren
MMmmmmm hi hi
mor-til-vanessa skriver: hvor er hun super dejlig
Tak tak!! Det synes jeg også!
Har sagt det før og siger det gerne igen; den MØGHAMRENDE lækre unge giver mig lyst til at producere en lillesøster til Oliver! SUUUUUUUK hvor er hun dog skøn, det smil altså
Du er en heldig banan Dorthe-pigen.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128