Runa 4 måneder - massiv billedspam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

dorthemus

FrkLarsen skriver:

LÆKKER'MÅS simpelthen!  

Og tillykke med de 4 måneder Runa! 

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2010

Sisley

Er du gal en lille lækkerbisken! Hun ser bare så sød og glad ud!

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Sisley skriver:

Er du gal en lille lækkerbisken! Hun ser bare så sød og glad ud!

Tusind tak  Jamen det er hun også..hun har et dejligt sind, rolig og glad næsten hele tiden

Anmeld

27. september 2010

Valle81

Hey i lækkermås stuen:0)

Jamen hun er jo for lækker - total charmøse der:0) Sikke kær og lækker hun ser ud. Blid og kærlig - selvom jeg ved hun også har temperament:0)

Jeg er solgt - hun er rasende sød:0)

Knus

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Hey i lækkermås stuen:0)

Jamen hun er jo for lækker - total charmøse der:0) Sikke kær og lækker hun ser ud. Blid og kærlig - selvom jeg ved hun også har temperament:0)

Jeg er solgt - hun er rasende sød:0)

Knus

Tusind tak  Sjovt du nævner temperamentet, for hun har lige haft et mega raserianfald - sit første!! - fordi jeg forsøgte at amme hende inden putning  WOOOW hvor hun skreg, så hun kom i seng uden mad...og faldt i søvn med det samme

Anmeld

27. september 2010

Liljesilas

Hold da op hvor er hun bare sød!

Anmeld

27. september 2010

DK

Ejjj hvor er hun sød! Jeg er helt vild med billedet hvor hun smiler ind i spejlet og ser totalt gav-tyv-agtig ud!

4 mdr. allerede!! Vildt!

Anmeld

27. september 2010

LouiseNielsen

Hun er simpelthen fantastisk skøn.....

Anmeld

27. september 2010

smokin

dorthemus skriver:

Kære piger

Så blev min lille STORE pige sørme 4 måneder..HURRAAA  Sikke tiden går - hun bliver skønnere for hver dag der går og er virkelig en rigtig lille charmetrold  Hun pludrer og snakker i et væk...hvem mon hun har det fra? Og er så dygtig motorisk; der går ikke længe før hun kan vende sig fra ryg til mave, skal baaaaare lige have hovedet til at følge med  Hun elsker at ligge på sit tæppe og lege med sit legetøj der undersøges grundigt med fingrene og munden.

Hun sover to længere lure om dagen i sin egen seng og de sidste 5 dage er hun blevet puttet i sin seng om aftenen også, men det er hun ikke helt så tilfreds med så jeg sidder ved hendes side og holder hende i hånden til hun sover. Hun sover fra ca. 19 til ca. 07 om morgenen, afbrudt af 2-4 vågne perioder...det synes jeg er lidt hårdt

Hun ammes stadig fuldt ud...men jeg tror jeg begynder at tilbyde grød om ikke så længe, for hun er begyndt at afvise brystet til tider. Hun vejer lidt over 7 kg og måler 62-63 cm.

Her er "lidt" billeder fra den sidste måneds tid  

Knus Runa og mor

søde og dejlige Runa... Malou sover præcis samme mønster... tror det er meget normalt...

Anmeld

27. september 2010

dorthemus

mayapigen skriver:

Hold da op hvor er hun bare sød!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.